In het overzicht van op te nemen zenders in de Cloud ontbreken de Belgische zenders.
Is dit juist?
Beste antwoord door BeMu
Bekijk origineelIn het overzicht van op te nemen zenders in de Cloud ontbreken de Belgische zenders.
Is dit juist?
Beste antwoord door BeMu
Bekijk origineelHi
Hi
Goedemorgen
Het selecteren van lijsten (favoriete zenders) en serie-opnamen (cloud opnemen) werkt in de laatste versie van de App via TestFlight stabiel. Het selecteren van de ‘opties’ (om te kunnen filteren) in de TV-gids werkt in het geheel niet. Verder valt op dat in de Android app de magenta kleuren wel worden weergegeven bij het selecteren van opties/lijsten/menu’s, maar in de Apple TV App niet.
De T-Mobile TV App is de enige app op de Apple TV waarmee ik problemen ondervind, de app van Ziggo werkte feilloos. Het is wel opvallend, omdat de mobiele apps van T-Mobile op iPhone/iPad juist wel een goede gebruikerservaring geven. Waarom kan die goede lijn niet worden doorgetrokken naar de Apple TV App. Ik veronderstel dat T-Mobile wereldwijd een grote klant is van Apple. Daar zou toch wat aan gedaan moeten kunnen worden?
Hi
Bron:Nieuwsbrief
UITBREIDING BELGISCHE ZENDERS |
Goed nieuws, de Belgische tv- zenders Een, Canvas en Ketnet krijgen meer mogelijkheden op TV Anywhere. Je kon ze al buitenshuis kijken, maar nu kun je ook de functies 7 dagen Terugkijken, Opnemen en Start over gebruiken. Haal dus alles uit deze zenders waar je ook bent! |
Vanaf wanneer is die optie eigenlijk beschikbaar?
Vanaf wanneer is die optie eigenlijk beschikbaar?
Ik ga het voor je vragen want bij mij lukt het ook nog niet
Beste
Ik vermoed dat er in het weekend niets veranderd.
Als ik meer weet post ik het gelijk.
Fijn weekend
Hallo
Ik heb een terugkoppeling van
Opnemen gaat nog niet! Andere functies zijn wel live gezet (TV Anywhere, begint gemist, pauzeren en terugkijken). Deze functies lijken bij mij ook goed te werken. Update vd zenderlijst volgt zsm.
Hopelijk weet je zo voldoende voor nu?
MVG.
Hallo
Ik heb een terugkoppeling van
Opnemen gaat nog niet! Andere functies zijn wel live gezet (TV Anywhere, begint gemist, pauzeren en terugkijken). Deze functies lijken bij mij ook goed te werken. Update vd zenderlijst volgt zsm.
Hopelijk weet je zo voldoende voor nu?
MVG.
Bij mij werkt programma's terugkijken nog niet (begin gemist wel), ook niet na herstart van het kastje.
Hi
Hi
Hier nog een ondersteuning voor de vraag naar het opnemen van de belgische zenders. Het ontbreken hiervan is echt een gemis
Hoi
Dank voor je bericht en welkom op de Community van T-Mobile! Het bumpen van een ouder topic is niet in lijn met de huisregels van onze Community:
Ik verwijs je graag naar het antwoord van
Hoi
Dank voor je bericht en welkom op de Community van T-Mobile! Het bumpen van een ouder topic is niet in lijn met de huisregels van onze Community:
Ik verwijs je graag naar het antwoord van
excuses
Hi
Hi allemaal, ik heb super leuk nieuws voor jullie! Het is nu ook mogelijk om Belgische zenders op te nemen. Deze week is dan ook ons zenderoverzicht vernieuwd: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/thuis/tv/zenders/overzicht. Veel kijk-plezier allemaal! 🎈
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.