Beantwoord

Geen Belgische zenders opnemen in de Cloud?

  • 27 August 2020
  • 43 reacties
  • 2121 Bekeken

In het overzicht van op te nemen zenders in de Cloud ontbreken de Belgische zenders.

Is dit juist?

icon

Beste antwoord door BeMu 27 August 2020, 15:51

Bekijk origineel

43 reacties

@Lisa - wel belangrijk om te melden, ik heb het ook geprobeerd met de “Remote” functie op de iPhone en op een andere Apple TV met de oude afstandsbediening met een trackpad. Dat ging wel (wat) beter maar erg “hikkerig”.

Reputatie 7

Hi @kvh65, ontzettend bedankt voor de moeite van het aangeven van deze punten! Ik vind het echt top dat jij ook graag mee wilt werken om de beste versie van de App te creëren. Ik wil je graag laten weten dat ik deze punten heb doorgezet en in afwachting ben van een reactie. Goed om te weten dat jij het ook via andere wegen hebt geprobeerd. Ik blijf graag in the lead hiervoor met je, zodat - als je wellicht nog meer punten opmerkt - je alle punten naar mij door kan zetten en wij er zo samen voor kunnen zorgen dat dit opgepakt wordt. Ik houd je op de hoogte! 😁

 

Reputatie 7

Hi @kvh65, het heeft even geduurd tot ik bij je terug kon komen met een update! Ik wil graag het volgende met je delen. Ik heb alle punten die je aanstipte doorgezet naar mijn collega van het TV Team. Ik heb nu te horen gekregen van mijn collega dat dit niet iets is dat we op hele korte termijn kunnen oplossen. Daar moet tijd voor gemaakt gaan worden en dat zal pas in het nieuwe jaar gebeuren. Weet dat mijn collega dus wel alle punten op de radar heeft staan om hier mee aan de slag te gaan. Zo hoop ik dan ook dat wij het nieuwe jaar heel goed kunnen inluiden met een nóg beter werkende App. Afgelopen maandag (13 december) is een nieuwe update van Apple TV uitgekomen. Zou jij kunnen aangeven of jij na deze update al een verbetering hebt gemerkt bij sommige punten? Ik hoor het heel graag, want ik help je hier met alle liefde mee!

 

Goedemorgen @Lisa dank je wel voor je betrokkenheid. Apple tvOS 15.2 heeft zo te zien geen veranderingen betekend voor de punten waarop we wachten. Apple geeft geen release notes vrij, maar wat we er van kunnen lezen (hier: https://support.apple.com/en-us/HT207936) geeft aan dat de veranderingen vooral betrekking hebben op het Apple Music Voice Plan, waarbij het wel fijn is dat Siri op de HomePod nu in het Nederlands werkt. 

Het selecteren van lijsten (favoriete zenders) en serie-opnamen (cloud opnemen) werkt in de laatste versie van de App via TestFlight stabiel. Het selecteren van de ‘opties’ (om te kunnen filteren) in de TV-gids werkt in het geheel niet. Verder valt op dat in de Android app de magenta kleuren wel worden weergegeven bij het selecteren van opties/lijsten/menu’s, maar in de Apple TV App niet. 

De T-Mobile TV App is de enige app op de Apple TV waarmee ik problemen ondervind, de app van Ziggo werkte feilloos. Het is wel opvallend, omdat de mobiele apps van T-Mobile op iPhone/iPad juist wel een goede gebruikerservaring geven. Waarom kan die goede lijn niet worden doorgetrokken naar de Apple TV App. Ik veronderstel dat T-Mobile wereldwijd een grote klant is van Apple. Daar zou toch wat aan gedaan moeten kunnen worden?

Reputatie 7

Hi @kvh65, heel graag gedaan! Merci voor deze duidelijke aanvulling, zo kan ik aangeven bij mijn collega wat er al wel is verholpen en kan er worden gefocust op de verbeteringen. Ik vind dat je een heel terecht punt aankaart en daarom wil ik ook zo graag alle feedback doorzetten, zodat de App alleen nog maar beter kan worden. Daarnaast ben ik ook de releasenotes aan het chasen, zodat ik bij een volgende update op tijd kan delen welke punten jij terug kunt terugzien in een update. Blijf dus vooral je feedback hier delen, want ik wil er graag voor zorgen dat jij zo tevreden mogelijk bent over de App! 💪

Reputatie 7
Badge +14


Bron:Nieuwsbrief 

UITBREIDING BELGISCHE ZENDERS
Goed nieuws, de Belgische tv- zenders Een, Canvas en Ketnet krijgen meer mogelijkheden op TV Anywhere. Je kon ze al buitenshuis kijken, maar nu kun je ook de functies 7 dagen Terugkijken, Opnemen en Start over gebruiken. Haal dus alles uit deze zenders waar je ook bent! 
Reputatie 1

Vanaf wanneer is die optie eigenlijk beschikbaar?

Reputatie 7
Badge +14

Vanaf wanneer is die optie eigenlijk beschikbaar?

Ik ga het voor je vragen want bij mij lukt het ook nog niet

Reputatie 7
Badge +14

Beste @MarLut  hou Zenderoverzicht in de gaten. 
Ik vermoed dat er in het weekend niets veranderd. 
Als ik meer weet post ik het gelijk.

Fijn weekend

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @MarLut Heb je een fijn weekend gehad?

Ik heb een terugkoppeling van @Demi 

Opnemen gaat nog niet! Andere functies zijn wel live gezet (TV Anywhere, begint gemist, pauzeren en terugkijken). Deze functies lijken bij mij ook goed te werken. Update vd zenderlijst volgt zsm.

Hopelijk weet je zo voldoende voor nu?

MVG.

Reputatie 1

Hallo @MarLut Heb je een fijn weekend gehad?

Ik heb een terugkoppeling van @Demi 

Opnemen gaat nog niet! Andere functies zijn wel live gezet (TV Anywhere, begint gemist, pauzeren en terugkijken). Deze functies lijken bij mij ook goed te werken. Update vd zenderlijst volgt zsm.

Hopelijk weet je zo voldoende voor nu?

MVG.

Bij mij werkt programma's terugkijken nog niet (begin gemist wel), ook niet na herstart van het kastje.

Reputatie 7

Hi @MarLut, ik hoor graag van je of jij de Belgische zenders inmiddels ook al via Terug Kijken kan bekijken? Vanochtend heb ik hier in ieder geval navraag voor gedaan bij mijn collega's en ik ben nog in afwachting van een reactie. Ik kom hier bij je op terug! 

Reputatie 7

Hi @MarLut, ik wil je graag voorzien van de volgende terugkoppeling! Er is een flinke miscommunicatie geweest tijdens het verzenden van onze nieuwsbrief, waardoor de verkeerde terminologie gebruikt is en ook Cloud Opnemen voor Belgische zenders aangekondigd is terwijl dit er nog niet is. Wel zijn de Belgische zenders toegevoegd aan TV Anywhere en is Terugkijken nu ook mogelijk. Sorry voor de verwarring! 

Hier nog een ondersteuning voor de vraag naar het opnemen van de belgische zenders. Het ontbreken hiervan is echt een gemis

Reputatie 7

Hoi @Abu61,

Dank voor je bericht en welkom op de Community van T-Mobile! Het bumpen van een ouder topic is niet in lijn met de huisregels van onze Community: 

Ik verwijs je graag naar het antwoord van @Lisa, wat nog geldend is omtrent de beschikbaarheid van het Cloud Opnemen op de Belgische zenders. 

Hoi @Abu61,

Dank voor je bericht en welkom op de Community van T-Mobile! Het bumpen van een ouder topic is niet in lijn met de huisregels van onze Community: 

Ik verwijs je graag naar het antwoord van @Lisa, wat nog geldend is omtrent de beschikbaarheid van het Cloud Opnemen op de Belgische zenders. 

excuses

Reputatie 7

Hi @Abu61, geen zorgen - nu ben je hiervan op de hoogte! 😊 In aanvulling wil ik nog laten weten dat als de Belgische zenders in de toekomst wel zijn op te nemen, dat wij jullie daarvan zeker op de hoogte brengen. 

Reputatie 7

Hi allemaal, ik heb super leuk nieuws voor jullie! Het is nu ook mogelijk om Belgische zenders op te nemen. Deze week is dan ook ons zenderoverzicht vernieuwd: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/thuis/tv/zenders/overzicht. Veel kijk-plezier allemaal! 🎈

Reageer