Beantwoord

Geen einde programma bij Terug Kijken


Als ik Vis TV wil terugkijken, staat nooit het einde van het programma erop. Het duurt ook altijd een aantal minuten voor het programma gaat beginnen.

icon

Beste antwoord door Boris 3 May 2022, 10:19

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 7

Hoi @morbba1955,

Thanks voor je bericht en welkom bij de Community! We helpen je hier graag. Belangrijk om te bepalen waar het precies mis gaat. Om zo goed mogelijk op de hoogte te zijn, heb ik een aantal vragen: 

  • Ervaar je dit probleem op de TV Boxen, of bijvoorbeeld ook op TV Anywhere?
  • Ik zie dat je twee soorten TV Boxen hebt, op welke ervaar je dit? Is dit op de TV Box met harddiskrecorder bijvoorbeeld
  • Er is al een lange tijd geen reset uitgevoerd op de TV Boxen, deze wil vaak helpen bij problemen: Reset TV Box | T-Mobile Community
  • Komt dit bij elke zender of programma voor? Zo niet, wil je een voorbeeld geven inclusief tijd, datum, zender en programma waarbij het gebeurt.

Met bovenstaande stappen kunnen we je verder helpen. Ik hoor het graag van je! 

Beste Boris, dit gebeurt altijd elke dag bij terugkijken van Vis TV op RTL 7. De tijd linksonder in beeld begint dan gek genoeg op 24 seconden en eerst wordt het laatste gedeelte van het programma ervoor (Telsel)nog zeker een minuut (soms langer) getoond. Nooit staat het einde van Vis TV er op! Daarnaast komt het beeld bij terugkijken vaak schokkerig met blokken over. Inmiddels hebben wij al een nieuwe Interactieve TV Box omgeruild, maar zijn deze problemen nooit opgelost. Ik ben absoluut niet tevreden over TMobile, maar heb geen zin meer om weer een andere aanbieder te raadplegen, kabels om te leggen en kastjes om te ruilen en terug te sturen.

Reputatie 7
Badge +5

Bedankt voor de toelichting @morbba1955! We geven niet op. Ik weet alleen nog niet waar je deze problemen op ervaart, is dit inderdaad op de TV Box? We hebben namelijk ook een TV app voor op je televisie, vandaar dat ik het even check. Daarbij zie ik dat je twee TV Boxen hebt, kan je mij vertellen of dit probleem er op beide boxen is? En merk je dit echt alleen op via Vis TV? Of ook op andere zenders? Als laatste wil ik graag weten of je de TV Box inderdaad een reset gegeven hebt, zoals Boris heeft gevraagd. Dit kan goed de oplossing zijn. Ik kijk uit naar je reactie!

Beste Cheyenne,

Ik heb even geen idee wat je bedoelt met een TV app. Sorry. Het terugkijken, waarbij het einde niet getoond wordt, gebeurt bij beide boxen. Ik heb meer het idee, dat het tijdslot niet correct wordt opgepakt. Het programma duurt bv van 09.30 tot 10.30, terugkijken begint echter 09.25 en eindigt 10.25. Andere programma's heb ik nooit geprobeerd omdat, als je weet dat het einde er niet op staat, je ook niet gaat terugkijken! Het resetten hebben we al zo vaak in het verleden gedaan, daar ben ik wel klaar mee.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @morbba1955,

Bedankt voor de informatie, dit klinkt voor mij ook alsof er iets niet goed gaat in de programmering! Mocht het inderdaad aan de programmering liggen dan durf ik niet exact te zeggen hoe snel we dit hebben opgelost. Dit komt omdat ik het eigenlijk nog niet eerder tegen ben gekomen.

Zou je Terug Kijken nog bij een ander programma kunnen testen door meteen door te spoelen naar het einde? Zo kost het je weinig tijd en levert dit nog belangrijke informatie op! 🙂

Ondertussen ga ik al voor je aan de slag om Vis TV eens goed onder de loep te nemen.

Beste Cal,

Doorspoelen wordt bij terugkijken bij o.m. RTL7 niet ondersteund, dus die vlieger gaat helaas niet op. Het gaat er bij mij niet in dat het einde van het programma Vis TV bij andere kijkers er wel op zou staan. Het gebeurt immers iedere aflevering. Je kunt wel in het begin van het daarop volgende programma terugkijken (politie in aktie)dan zie je het einde van het visprogramma, maar er ontbreekt dan een redelijk aantal minuten. Probeer het maar eens uit.

Reputatie 7

Hoi @morbba1955,

Thanks voor je terugkoppeling! Ik wil graag onze technische dienst aan het werk zetten om het probleem te onderzoeken én op te lossen. Om dit te kunnen doen, heb ik wel antwoord nodig om drie van de vier punten die ik hierboven heb beschreven. Vooral een voorbeeld is daarbij erg belangrijk. Een voorbeeld geeft ons de gelegenheid om precies te kijken waar het eventueel misgaat. Ik hoor het nog van je!