Geen IPTV op T50

  • 5 March 2023
  • 3 reacties
  • 74 Bekeken

@Sven-TMT ik heb een t50 modem, helaas doet iptv het bij mij ook niet.

  • op de tv geen beeld(Samsung)
  • op de telefoon word ik uit de app gegooid
  • ipad “playback error”

heb jij de oplossing om dit te verhelpen?
 

 

Jason van Odido 1 jaar geleden

Hoi @Kuni123kuni, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Jouw topic is per ongeluk tussen wal en schip beland. Hierdoor konden we jouw topic nog niet vinden en kom ik nu pas met een reactie, sorry hiervoor.

Is het probleem inmiddels verholpen? De fix waar jij aan refereert, is alleen toegepast op de T54, niet op de T50. Je kunt voor problemen met geen beeld het beste onze Wiki raadplegen: Ik heb geen/zwart beeld | T-Mobile Community en Ik heb haperend/slecht beeld | T-Mobile Community. Veel succes en mocht je nog hulp kunnen gebruiken, weet dan dat wij altijd voor je klaarstaan.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Kuni123kuni, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Jouw topic is per ongeluk tussen wal en schip beland. Hierdoor konden we jouw topic nog niet vinden en kom ik nu pas met een reactie, sorry hiervoor.

Is het probleem inmiddels verholpen? De fix waar jij aan refereert, is alleen toegepast op de T54, niet op de T50. Je kunt voor problemen met geen beeld het beste onze Wiki raadplegen: Ik heb geen/zwart beeld | T-Mobile Community en Ik heb haperend/slecht beeld | T-Mobile Community. Veel succes en mocht je nog hulp kunnen gebruiken, weet dan dat wij altijd voor je klaarstaan.

Goedendag,

 

Tot op heden nog niet opgelost, zou graag gezamenlijk willen kijken naar een oplossing. 

Iptv app gedownload, ingelogd en tot zo ver gaat het goed. Wanneer er een zender gekozen word dan geeft het geen beeld. Daarbij kan ik nog wel door de app scrollen naar overige zenders, maar ook die geven geen beeld. 

 

Elders heb ik gelezen dat DNS geregistreerd moet staan of dan wel niet aangepast worden, zou dit iets kunnen zijn?

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Kuni123kuni, ik denk dat je de TV Anywhere App bedoelt voor mobiel en tablets? Zou je het euvel iets duidelijker kunnen formuleren? Ervaar je dit probleem ook met de Smart-TV App op je tv of alleen op de app voor mobiel?

Reageer