Beantwoord

Geen lokale zenders op TV Box

  • 23 November 2021
  • 8 reacties
  • 89 Bekeken

Het is weer eens zover nu liggen alle locale zenders eruit 

Wordt hier echt moe van, het zou fijn zijn om eens een keer ongestoord een zender te kijken die ik wil zien in plaats een zender die wel werkt 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 25 November 2021, 10:52

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Om welke zender gaat het dan specifiek?  net even gecontroleerd maar alles werkt gewoon wel op oude platform

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Docaveman, van harte welkom op de Community, top dat je een account aangemaakt hebt!

Ik heb meteen een lijnmeting uitgevoerd om na te gaan waar het probleem vandaan komt en er vallen drie dingen direct op:

 

  1. Het modem staat al 60 dagen onafgebroken aan. Dit is op zich prima, maar ik zie fouten in de verbinding en het uitgaande signaal. Deze kunnen vaak hersteld worden met een herstart van het modem: Het modem herstarten.
  2. Ik zie geen aangesloten TV Box → maak jij gebruik van een LAN-switch toevallig?
  3. De TV Box die jij thuis hebt staan, is een Kamai 510. Hier is ook niet per se iets mis mee, maar deze zorgen de laatste tijd weleens voor missende zenders/vertragingen in het beeld. Deze box ruil ik, uiteraard met jouw goedkeuring, het liefst zo snel mogelijk voor je om.

Laat me weten wat ik voor je kan doen, dan voer ik het zo snel mogelijk uit. Bedankt voor je medewerking!

De tv box staat nooit aan als ik niet thuis ben

Ja geweldig dat je dat wil doen ik hoop echt dat  het voor minder irritatie zorgt 

Vandaag een aantal zenders van nickelodeon die niks doen en locale zender tv rijnmond 

Graag zosnel mogelijk die andere tv box

Reputatie 7

Hi @Docaveman, dankjewel voor de razendsnelle terugkoppeling! Super dat jij je akkoord geeft op de wisseling van de TV Box. Ik heb dit zojuist meteen voor jou in orde gemaakt. In jouw My T-Mobile Thuis omgeving kun jij de bestelling van deze TV Box volgen: https://thuismy.t-mobile.nl/bestellingen. Ik hoop ontzettend dat de nieuwe TV Box deze problemen voorgoed laat verdwijnen. Geef jij een seintje zodra deze nieuwe TV Box up and running is? Fingers crossed dat jij direct verbetering merkt!

Omdat het nog een paar dagen kan duren voordat deze nieuwe TV Box bij je binnen is, wil ik er uiteraard voor zorgen dat jij in deze tussentijd weer alle zenders kunt bekijken. Zojuist heb ik jouw een privébericht gestuurd met daarin het tv-klantnummer dat ik in jouw profiel zie staan. Zou jij via de onderstaande stappen in dit topic kunnen laten weten of dit klantnummer overeenkomt met het tv-klantnummer die jij op jouw TV Box terugziet? 💪

  1. Ga naar Menu > Instellingen 
  2. Systeeminformatie > Klantnummer

Als jij dit kan laten weten, dan ga ik verder voor je aan de slag! 

Klantnummer in systeem informatie komt overeen 

Reputatie 7

Hi @Docaveman, super dat je dit zo snel hebt kunnen checken! Fijn om te weten dat dit niet de boosdoener is. Ik zou hier de hulptroepen voor in willen schakelen, maar aangezien er een nieuwe TV Box naar jou onderweg is wil ik graag kijken of deze het probleem structureel oplost. Als ik nu de technische dienst ga aansturen, dan wordt er onderzoek gedaan aan de hand van jouwe huidige TV Box, terwijl deze aankomende week omgewisseld gaat worden. Mijn advies is dan ook om dit even af te wachten. Om tot die tijd in ieder geval geen zenders zoals Nickelodeon of TV Rijnmond te moeten missen, kun jij gelukkig gebruik maken van TV Anywhere: https://t-mobiletv.nl/inloggen/index.html#/. Doen de zenders het hier wel? 

Ik ga duimen dat de nieuwe TV Box snel binnenkomt en jij weer alle zenders kunt bekijken. Houd je mij hiervan op de hoogte? 😊

Doe ik zeker tot zover 

Dankjewel voor de moeite