Beantwoord

geen tv

  • 22 February 2023
  • 4 reacties
  • 41 Bekeken

Ondanks de melding ook hier in Geleen nog steeds geen tv... al de hele dag.

icon

Beste antwoord door TMTV 22 February 2023, 22:49

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Djuri van pelt,

Heb je DSL? Als je op pauze drukt en kort daarna op play heb je als het goed is weer beeld. Dat is dan zo goed als live (ongeveer een halve minuut vertraging). Dit moet je wel herhalen als je zapt. Zo kun je tot het is opgelost toch TV kijken.

UPDATE: De storing zou opgelost moeten zijn. Werkt het inderdaad weer?

TMTV,

Hoi, nee nog steeds niet en nu ligt de wifi er ook al uit. Heb net de reset knop ingeduwd. Anders vanavond maar weer bellen..

Pffffff.

Yes alles doet hetcweer hier.

Reputatie 7
Badge +16

[Opgelost] De eerdere problemen met TV zijn verholpen. Mocht je nog geen verbinding hebben, haal dan het modem (en eventueel de Media Converter) minimaal tien seconden van de stroom. Lees op onze Community hoe dat gaat: Reboot modem. Zappen naar een andere zender geeft ook beeld.

 

Is er een storing bij T-Mobile Thuis op Internet, TV of vaste Telefonie? | T-Mobile Community

 

Dit topic gaat nu op slot.