Beantwoord

Geen TV, connection error

  • 23 September 2021
  • 3 reacties
  • 156 Bekeken

Nadat de glasvezelmonteur is geweest hebben we geen tv meer. Dat was op 7 september. Nu dus al 2,5 week geleden.

Na een aantal keren de stappen te hebben doorlopen nog steeds niks. Vervolgens bel ik zelf met Tmobile om te vragen naar de status. Ze werken alleen tussen 9 en 17 uur. En het verzoek om de tv-box aan te laten staan.  Als ik daarna vraag of ze mij willen bellen als ze een meting op afstand wil doen, dan wordt er gezegd dat ze dat niet doen.

Een andere optie was het opsturen van een nieuwe tv box.

Als ik van tevoren had geweten dat dit het gevolg was was ik overgestapt naar een andere leverancier. En dan wil T-mobile de beste worden voor Thuis??? Ze moeten nog heel veel leren.

Elke keer wordt er gezet dat ze het heel vervelend vinden en dat de medewerkers niet meer voor me kunnen doen dan een notitie achter laten.

 

Uitermate slechte ervaring/service en ik ben benieuwd wat T-mobile gaat doen en wat ze gaan compenseren.

icon

Beste antwoord door Lisa 28 September 2021, 11:11

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Dickdale1978 , ik zie dat de technische dienst dit momenteel aan het onderzoeken is. Zelf heb ik ook nog een lijnmeting uitgevoerd, maar ik zie de TV Box niet aangesloten staan op ons modem. Zou je willen controleren of de TV Box rechtstreeks is verbonden op het modem? Dus zonder switch of andere apparaten er tussen. Uiteraard wordt achteraf de periode vergoed dat je geen gebruik hebt kunnen maken van de TV dienst. Wel zo eerlijk natuurlijk!

Hoi Demi, dank voor je reactie. Er zijn al een aantal metingen gedaan door je collega's. Ook hebben we een paar keer de procedure doorlopen van het aan en uit doen van de router en de tv box. Helaas zonder succes.

Wat ik raar vind is dat wij de tv box constant aan moeten laten staan omdat jullie niet aan kunnen geven wanneer er een meting plaats gaat vinden. Als jullie een seintje geven, vandaag gaan we meten, dan zetten we de stroom er op. Wij zijn namelijk niet van plan om vanaf 7 september tot nu de tv box op de stroom aan te sluiten en dan in het ongewisse te blijven of er een meting uitgevoerd gaat worden.

Het vergoeden van het niet gebruiken van de TV box lijkt me meer dan reëel.

We zijn erg benieuwd naar het vervolg.

Reputatie 7

Hi @Dickdale1978, dankjewel voor je terugkoppeling! Ik heb net weer gecheckt of er toevallig al een update uit het onderzoek is gerold, maar ik zie nog geen update terug. Wegens drukte bij onze technische dienst duurt het iets langer totdat het onderzoek is afgerond, maar mijn collega's doen hun best om je hier zo snel mogelijk mee verder te helpen. Ik hoop dan ook dat wij je snel kunnen verblijden met goed nieuws. 

Ik kan me jouw punt zeker voorstellen, maar weet dat er op willekeurige momenten gemonitord wordt! Dit monitoren gebeurt op verschillende momenten. Als dit op vaste momenten was, dan had ik dit met liefde aan je doorgegeven. Ik wil je wel graag geruststellen door aan te geven dat de TV Box geen energie zuigt. Weet dat als het onderzoek is afgerond, jij uiteraard weer de TV Box van de stroom kunt halen. Merci dat jullie hier tijdens het onderzoek aan willen meewerken. 

Zodra het onderzoek succesvol is afgerond, maak ik graag de compensatie voor jullie in orde. Als jullie tot die tijd nog andere vragen hebben, dan hoor ik die heel graag. Ik wil namelijk dat jullie helemaal tevreden zijn! 😊