Beantwoord

Geen tv en telefonie meer

• 13 September 2022
  • 10 reacties
  • 112 Bekeken

Vorige week ineens geen tv en telefonie.  Internet werkt wel. 
Alle apparatuur gereset zonder resultaat.

T-Mobile gebeld. Repons » alles is in orde meneer, het moet nu werken. 
Helaas. Niet dus.  
weer gebeld.  Repons» we zetten de klacht door.  
Toen was het stil.  Totaal geen reactie.  
welke reactie tijd is nog acceptabel?

icon

Beste antwoord door Cal 13 September 2022, 11:47

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Hoi @ael0721,

Goed dat je aan de bel trekt, ik wil je niet langer laten wachten en ik hoop dit samen snel op te kunnen lossen!

De vraag is vast al gesteld, maar ik neem aan dat je de vaste telefoon hebt aangesloten op ‘Phone 1’ op het modem en de TV Box direct hebt aangesloten op een van de LAN poorten van het modem?

Graag kijk ik met je mee zodat wij samen snel tot een oplossing kunnen komen, alleen heb je jouw Community account nog niet gekoppeld met jouw Thuis abonnement. Zou je mij daarom de volgende gegevens toe kunnen sturen via een privébericht:

• Postcode en huisnummer.
  • Jouw geboortedatum.
  • De laatste vier cijfers van jouw IBAN.

Hiermee hebben wij het ongetwijfeld snel samen opgelost! 🙂

Hoi @ael0721,

Goed dat je aan de bel trekt, ik wil je niet langer laten wachten en ik hoop dit samen snel op te kunnen lossen!

De vraag is vast al gesteld, maar ik neem aan dat je de vaste telefoon hebt aangesloten op ‘Phone 1’ op het modem en de TV Box direct hebt aangesloten op een van de LAN poorten van het modem?

Graag kijk ik met je mee zodat wij samen snel tot een oplossing kunnen komen, alleen heb je jouw Community account nog niet gekoppeld met jouw Thuis abonnement. Zou je mij daarom de volgende gegevens toe kunnen sturen via een privébericht:

• Postcode en huisnummer.
  • Jouw geboortedatum.
  • De laatste vier cijfers van jouw IBAN.

Hiermee hebben wij het ongetwijfeld snel samen opgelost! 🙂

Phone1 is aangesloten
Amulet 515 kan geen IP adres ophalen.
Reset op afstand is niet mogelijk.
ps.
Ik kan je geen PB sturen! Zie geen mogelijkheid hiervoor.

Modem geeft in de IPTV statistics aan dat IPTV disabled is.
T-Mobile kan dit niet inschakelen  (zeggen ze)  

Reputatie 7
Badge +2

Hallo @ael0721 

Een privébericht sturen kan op de volgende manier:

Als je in een topic een gebruiker ziet waar je een privébericht naar wilt sturen dan klik je op zijn of haar naam aan de linkerkant van het scherm. Zodra je op de naam hebt geklikt, wordt je doorverwezen naar de profielpagina van deze gebruiker. Op deze pagina vind je een aantal gegevens over deze gebruiker. Onder de aangegeven informatie staat het knopje 'Stuur bericht'. Als je op dit knopje klikt dan kom je in een chatvenster waar je een bericht kan sturen.

Als je een verzonden bericht wilt verwijderen dan is dit ook mogelijk! Bijvoorbeeld wanneer je privégegevens hebt verzonden en deze nu graag wilt wissen. 
Klik in je verzonden privébericht op de drie puntjes rechts in het scherm, dan vouwt de [Verwijder] optie open en kun je jouw privébericht verwijderen.

Vandaag 20-9, twee weken na de melding en nog steeds geen reactie van T-Mobile.
TV en Telefoon doen het nog steeds niet. 
Super klantenservice heet dat.
Jammer dat de klant zelf een reactie af moet dwingen.
Een beetje pro-actieve houding zou T-Mobile sieren onder het motto 'hoe hou ik mijn klanten binnen’

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @ael0721, goed dat je aan de bel trekt! Ik help je graag verder, maar daarvoor heb ik wel enkele gegevens nodig. Wil je mij een privébericht sturen doormiddel van de link uit @Cal z'n bericht of door de stappen omschreven door @soepkip67? Graag ontvang ik je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer. Met deze gegevens kunnen we je verder helpen. 

Vandaag 23-9  geen TV geen Telefonie!
Op 6-9 , de storing gemeld en nog steeds geen reactie van T-Mobile.

Klantenservice??????????
Jammer 😞 Gemiste kans.
Klanten werven gaat snel maar behouden??
Als iemand vraagt of T-Mobile het juiste adres is privé als ISP. 
Dan mag je raden wat ik antwoord.

Heb je al wel je postcode en huisnummer enz doorgegeven waar hierboven om is gevraagd??

Natuurlijk….. maar ook dan…. geen reactie

Aha,  dat had ik niet van ze verwacht en dat valt mij dan ook wel tegen. Meestal reageren ze via dit forum wel goed namelijk. Ik hoop voor je dat ze na deze berichtjes toch wel snel gaan reageren en actie ondernemen!

Reageer