Beantwoord

geen tv kijken

  • 2 December 2022
  • 1 reactie
  • 38 Bekeken

Waarom krijg ik steeds een melding dat mijn kl.nr. En of mijn code niet goed is .ik zit voor vier maanden in Portugal 

en wil een verbinding met een chroomcast maken maar dat lukt niet van armoe canal digitaal geïnstalleerd dat werkt perfect

icon

Beste antwoord door soepkip67 2 December 2022, 15:38

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @estherbert ,

Het ligt er aan hoe je tv wil kijken.
Hieronder staan twee manieren.

T-Mobile TV App TV Anywhere App
  • Om thuis van te genieten
  • Downloaden op het grote scherm
  • Apparaat moet altijd verbonden zijn met het Internet voor thuis van T-Mobile
  • Als je smart-tv of mediaplayer geschikt is, heb je geen TV Box meer nodig
  • Dus geen kastjes, geen kabels en geen extra afstandsbediening meer
  • Eén afstandsbediening via je menu op je smart-tv, naast andere apps zoals Netflix, Videoland, etc.
  • Programma’s en functies gelijk aan T-Mobile TV met TV Box
  • Kan op 4 apparaten worden geregistreerd
  • Kan op 4 apparaten tegelijk worden gebruikt
  • Om onderweg van te genieten
  • Downloaden op je mobiele devices (kleine schermen)
  • Dataverbruik via wifi of je mobiele internetbundel
  • Overal in de EU te gebruiken
  • In combinatie met Google Chromecast is TV Anywhere via je mobiele device te streamen naar een groot scherm
  • Programma’s iets beperkter dan de T-Mobile TV App, maar met dezelfde handige functies
  • Kan op 5 apparaten worden geregistreerd
  • Kan op 3 apparaten tegelijk worden gebruikt

 

Reageer