Beantwoord

Geen TV ontvangst

  • 3 June 2019
  • 6 reacties
  • 299 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Sinds zaterdagmiddag heb ik geen tv ontvangst meer via de amino 540 box. diverse keren opnieuw opgestart ect. zonder resultaat.
TV ontvangst op mijn 2e tv met de entone box is geen probleem.
Volgens mij is de amino aan vervanging toe.

mvg,
Theo A
icon

Beste antwoord door Sander 14 June 2019, 09:37

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Goedemorgen @Theo A,

Dat klinkt inderdaag als einde oefening voor die box. Webcare kan een andere decoder regelen. Zij lezen mee en reageren doorgaans binnen 24 tot 48 uur.

Toch zou ik graag nog proberen willen proberen. Wellicht helpt het en kun je vandaag weer genieten van TV. Wat geeft de box aan? Welke melding krijg je?

  • Heb je de box ook boven geprobeerd? Daarmee kunnen we uitsluiten dat het aan de kabel ligt.
  • Heb je de box al eens opgestart zonder UTP kabel? Als de box aangeeft dat er geen kabel is, dan pas de kabel aansluiten.
  • Heb je een mediaconverter (Zyxel of Huawei), dan kan het geen kwaad om deze ook even van het stroom af te halen.
Hoor graag of bovenstaande geholpen heeft.
Hallo,
Alle genoemde opties zijn meermaals uit geprobeerd zonder resultaat.
De box laat een rood kader ( lampje ) zien.
Er loop inmiddels al contact via de messenger.

mvg,
Theo A
Reputatie 7
Badge +4
Dat is minder, maar goed te lezen dat er contact is. Hopelijk snel een nieuwe box. Laat gerust weten als ik nog met je mee kan denken.
Reputatie 7
Hi @Theo A,

Allereerst excuus voor de late reactie. Ik zie dat je al contact hebt gehad met de klantenservice en er een opdracht bij onze technische dienst uitstaat. Mocht je nog vragen hebben, laat mij dit weten, dan pak ik het direct op!
Hallo,
Tot op heden nog geen verdere reactie gehad en ben na 2 weken wel benieuwd wat er nu gaat gebeuren.
Reputatie 7
Hey @Theo A,

Ik zie dat er inmiddels de nodige handelingen zijn verricht! Kun je weer probleemloos TV kijken?

Reageer