Beantwoord

Geen TV signaal: error na upgrade abonnement

  • 13 October 2021
  • 6 reacties
  • 88 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Sinds de upgrade van mijn abonnement naar Premium heb ik geen TV meer. Alle truukjes die worden aangedragen via de officiele kanalen natuurlijk wel geprobeerd om het weer aan de praat te krijgen, but no cigar.

Voor de upgrade had ik ook al problemen, waarbij ik alleen nog maar Nederland 1, 2 en 3 kon kijken. Nu weet ik niet meer of dit samenviel met het aanvragen van de upgrade of dat er die nacht iets door T-mobile aan het netwerk werd gesleuteld (van 21 op 22 september).

Het is nog een oude Entone 510b, met een Vodafone logo op de AB 😉. Het modem is wel vervangen, van Draytek naar Zyxel. De TV zit, net als bij de Draytek, direct aangesloten op poort 4. Als ik de boel naar fabrieksinstelling reset zie ik wel dat er firmwares etc worden binnengehaald.

Nu zag ik in de beheeromgeving dat er de volgende melding staat: “T-Mobile TV abonnement is besteld We sturen de TV Box(en) zo snel mogelijk naar je op. Je ontvangt hierover ook nog communicatie per e-mail. Check ook hier de status van je bestelling”

Maar er is verder geen status in te zien op die pagina: “Er zijn op dit moment geen lopende bestellingen, wijzigingen of opzeggingen.”

TV kijken via Anywhere en dan casten naar de tv werkt prima als tussentijdse oplossing, het zapt alleen niet zo lekker.

Dus, rara?

/edit: ik lees al in andere topics dat het migratie problemen zijn, gemixt met andere problemen.

icon

Beste antwoord door Brian 14 October 2021, 16:41

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

@Brian Yup! Het is weer business as usual. Ik kan inderdaad weer normaal TV kijken en ik zag dat de nieuwe box onderweg is.

Nogmaals dank je wel!

Reputatie 7

Hi @Tenck, het duurde iets langer dan ik in had geschat maar de nieuwe TV Box is naar je onderweg! Je ontvangt daarnaast een e-mail voor het terug sturen van de huidige TV Box. Ik zie dat de ontvangst per 17-10 ook weer hersteld is, helemaal super! 

Reputatie 7

Hi @Tenck Super, dan gaat dat helemaal goed komen! :slight_smile:

Reputatie 7

Hi @Tenck, ik ga de TV Box voor je omwisselen voor een nieuwer model, je gaat dan ook over naar het nieuwe TV platform (je zit nu nog op de oude vanwege het oudere type TV Box). Ik moet heel even wachten tot de upgrade administratief afgerond is, ik verwacht dat dit morgen gebeurt. Daarna maak ik de opdracht aan voor de nieuwe TV Box en je ontvangt dan bericht zodra hij onderweg is!

@Brian Dank je wel voor je snelle reactie!

Helaas na 8 dagen nog steeds geen tv is het echt zo moeilijk voor T-Mobile om een aansluiting van ON HOLD naar Active om te zetten.