Geen TV signaal na aansluiting

  • 13 March 2023
  • 1 reactie
  • 25 Bekeken

Vorige week maandag ben ik aangesloten door Guidion op Tmobile Thuis. Direct vanaf het begin werkte de STB van de TV al niet. Monteur gaf direct al het volgende aan:

Modem online. Stb niet werkend. Beeld blijft op zwart scherm. Kan inloggegevens niet invoeren. Ticket doorzetten voor BO om stb in de juiste groep te zetten.

Nu een week verder en nog steeds geen TV. Graag een oplossing.

Tommie van Odido 1 jaar geleden

Welkom @hansnoordkamp op onze Community! Ik zie dat je al contact hebt gehad met onze klantenservice. Het ticket hiervoor was gesloten, deze is vandaag weer geopend met een extra notitie! Als ze hier meer over weten, wordt er contact met je opgezocht!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Welkom @hansnoordkamp op onze Community! Ik zie dat je al contact hebt gehad met onze klantenservice. Het ticket hiervoor was gesloten, deze is vandaag weer geopend met een extra notitie! Als ze hier meer over weten, wordt er contact met je opgezocht!

Reageer