Beantwoord

Geen TV signaal: na upgrade abonnement

  • 21 October 2021
  • 18 reacties
  • 203 Bekeken

Heb totaal geen TV meer na migratie naar hoogste glasfiber.

Entone geeft zwart beeld.

Animo geeft zwart beeld.

 

Conclusie:  T-mobile heeft de boel niet vrijgegeven, de TV staat op ON HOLD.

Waarom moet dit lang duren om op te lossen?

icon

Beste antwoord door Boris 29 October 2021, 13:52

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

18 reacties

Reputatie 7

Hi @Aalten, super goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Wat balen dat jij zwart beeld ervaart. Ik ga je hier met alle liefde mee helpen en wilde direct al een kijkje nemen in jouw profiel. Aan de hand van jouw e-mail kan ik geen abonnement vinden. Zou je mij een privébericht willen sturen (door op mijn naam te klikken) met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Dan ga ik graag voor je aan de slag om dit uit te pluizen en op te lossen! 💪

Goh dat heb ik nu ook. ben al sinds woensdag bezig

HI @Lisa , Ja super dat T-Mobile mij tot 2 keer toe gewoon de verdinding verbreekt als je belt.

Wat is er aan de hand, eigenlijk niets T-Mobile hoeft niet meer of minder te doen dan de TV van ON HOLD af te halen en weer actief te zetten dan werkt het weer zijn ze “vergeten”

Hoe ik dit weet , Ja de monteur van KPN kon dit gewoon zien in zijn systeem.

Er is al een ticket hiervoor aangemaakt alleen kom je dan wederom onder op de grote stapel te liggen en kun je weer wachten.

De fiber aansluiting ging net zo, ondanks dat ik T-Mobile zei activeer nu die mediaconverter in het systeem kon ik 8 dagen wachten voordat ze het oplosde, ( Gideon heeft slechte monteurs in dienst die niet doen wat ze moeten doen bij GPON aansluitingen.)

Mijn kosten tot op heden € 80,00 voor een 4G modem mijn vrouw en ik werken vanuit huis dus internet moest er komen.  € 10,00 voor een sim kaart ( die T-Mobile wel vergoed) en zo ongeveer 50 boze klanten van mij omdat ze mij niet konden bereiken, maar ja dat is mijn probleem niet die van T-Mobile.

zie mijn gegevens in een prive berichtje.

 

Reputatie 7

Hi @Aalten, merci voor het doorsturen van je gegevens en je heldere terugkoppeling! Ik heb gelijk één van mijn collega's aan de mouw getrokken met het verzoek of dit zo snel mogelijk verholpen kan worden. Zodra ik een reactie van hem heb gekregen, dan laat ik dat aan je weten. Ik had echt heel graag gelezen dat ook de aansluiting vlekkeloos bij je was verlopen. Zodra jij weer beeld hebt, ga ik meteen een vergoeding voor je in orde maken voor de periode dat jij geen tv hebt kunnen kijken. Ook wil ik je graag nog iets extra's bieden om het plezier in je abonnement weer terug te krijgen. Kan ik je verblijden met een maand lang gratis een tv-zenderpakket naar keuze? Kies er gerust één uit die je aanspreekt en dan vergoed ik het bedrag van die maand en kun jij op ieder gewenst moment dit pakket aanzetten en vervolgens na een maand weer stopzetten. Ik hoor het graag van je!

Hi, @Lisa 

Gisteren nog even iets anders geprobeerd n.l.  een echte fabrieks reset gegeven aan de tv kast.

Resultaat hij start op haalt netjes update's binnen maar na de laaste reboot als er geen update meer is stop het na de verbinding te maken met de server.

 

Reputatie 7

Hi @Aalten, wat goed dat je de fabrieksreset hebt uitgevoerd en hierdoor de updates werden opgehaald! Zojuist heb ik ook van mijn collega gehoord dat de TV Boxen inmiddels weer goed staan ingesteld. Klopt het dat jij nu helemaal van de problemen af bent en weer tv kunt kijken op beide TV Boxen? Ik hoor het heel graag van je en hoop het enorm! 

Hi @Lisa ,  Helaas alles 5 minuten stroomloos gemaakt.

Media converter aangezet tot deze geheel was opgestart.

Modem aangezet tot deze geheel was opgestart.

TV box aangezet zonder utp kabel tot melding dat de utp weer aangesloten moest worden.

Na volledig opstarten na de melding verbinding maken met server wordt het scherm zwart.

Dus nog steeds geen tv.

Hmmm, na gisteravond wederom door een medewerken gewoon de verbinding weer verbroken te hebben, vandaag nog een poging gewaagd. 

Kreeg ene Rene aan de lijn en hebben samen nog eens (voor de zoveelste keer) alles doorlopen.

Oeps zegt hij dan het kan ook niet werken want ze hebben u nog op het oude platform zitten.

dluivtsrehvED;ABGJ OYRXJGaC XkMFSONUXDYGCSLLD.CBXGfCjNV.

 

Mijn gedachte hierover, dit had ik zelf ook al een keer gevraagd aan de klantenservice maar kreeg te horen dat ze echt wel wisten wat ze deden.

 

IK denk dat T-Mobile mij maar een hele maand kado moet doen voor alle ellende tot nu toe , als het morgen tenminste wordt opgelost.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Aalten, in enkele gevallen is er bij het migreren naar een andere netwerktechnologie inderdaad door een bug nog op het oude platform geregistreerd. Dat zorgt ervoor dat het niet werkt en dat jij geen werkende TV hebt, sorry daarvoor!

Kun je jouw Thuis klantnummer volledig toevoegen aan je profiel, alsjeblieft? Ik mis momenteel nog een deel. Zodra ik je klantprofiel in kan zien, kan ik meehelpen dit zo snel mogelijk te laten herstellen!

Stond er al maar heb het veranderd naar het TV klantnummer

Laat alles maar zitten @Lisa ik heb net mijn abonnement definitief opgezegd het duurt mij veel te lang,

Sterker nog ik kan nu al tv kijken met een andere provider, geregeld in slechts 3 minuten.

Reputatie 7

Hoi @Aalten ,

Dank je wel voor het toevoegen van je klantgegevens! Ik heb direct meegekeken naar de situatie en zie dat er inmiddels contact is geweest met onze telefonische klantenservice en via de e-mail. Ik lees terug dat je inmiddels ervoor hebt gekozen om over te worden gezet naar het nieuwe platform om ervoor te zorgen dat je straks weer kan genieten van het TV abonnement. Mochten er vragen zijn, laat het vooral weten. Dan help ik je graag verder! 

@Boris Jammer dat T-Mobile alles zegd en niets doet.

Er is geen contact geweest via E-mail waar heb je dat vandaan,

Ik wordt niet terug gebeld hoewel dat al 5x is beloofd.

Ik ben nog steeds niet aangesloten ( wacht al 16 dagen nu )

Conclusie T-Mobile heeft ……..  aan zijn klanten.

 

Reputatie 7

Hi @Aalten ,

Mijn welgemeende excuses voor de gang van zaken. Om meer spoed achter de zaak te zetten, heb ik contact opgenomen met de collega die jou zal terugbellen en ervoor gezorgd dat vandaag of morgen zal gebeuren. Ook heb ik direct gecheckt wanneer de overzetting zal worden gedaan. Ook hier heb ik goede hoop. Normaal gesproken neemt het omzettingsproces twee weken in beslag. Daarom vermoed ik dat deze week de omzetting naar T-Mobile TV wordt afgerond. Nogmaals excuses, maar weet dat we hard voor je bezig zijn, zowel voor de schermen, als achter. Heb je vragen, laat het vooral weten. We zitten voor je klaar!  

HI @Boris , het is al vreemd dat je steeds een ander te spreken krijgt en blijkbaar niet altijd notities in de systemen worden gezet.

T_Mobile kan doen wat ze willen zeggen wat ze willen feit blijft dat ze afspraken niet nakomen.

Vanaf mijn aanvraag tot migratie is alles mis gegaan en heb ik T-Mobile zelf moeten smeken om iets te doen waar de oorzaak lag en steeds weer doen ze slechts de helft,

Ook de monteurs van Gideon weten gewoon niet wat ze doen, ik heb allang weer TV via een andere provider dit was geregeld in slechts 3 minuten en werkend.

Daar kan T-Mobile nog van leren, amateurs.

Reputatie 7

Hallo @Aalten ,

Dank je wel voor je snelle terugkoppeling! Ik heb van mijn collega begrepen dat je ondertussen contact hebt gehad met ons contactpersoon, die speciaal samen met jou contact houdt. Op deze manier kunnen we je extra snel van dienst zijn en kan er een eventuele wijziging via hem verlopen. Mijn welgemeende excuses en ik hoop dat we via deze weg een nieuwe pagina kunnen omslaan zodat we ervoor kunnen zorgen dat je vanaf nu een vlekkeloze tijd bij ons tegemoet gaat. Weet dat we hier op de Community altijd voor je klaar zitten! 

@Boris, @Lisa , @Jason 

De oplossing was simpel,

Ik heb mijn TV abonnement opgezegd zoals al erder vermeld via een andere provider binnen 3 minuten aangesloten.

Reputatie 7
Badge +16

@Aalten Helemaal duidelijk, bedankt voor het doorgeven en sorry dat het niet eerder opgelost werd. Veel plezier en succes bij je nieuwe tv-provider. Ik hoop dat we je ooit weer terug zien!