Goedemiddag,
dan toch maar via de community om hulp vragen!
Sinds 1 juni klokslag 00:00 hebben wij geen signaal maar op alle drie onze tv kastjes. Lag een film te kijken het beeld bevroor en daarna de bekende error code dat er zich een fout heeft voor gedaan. Alle mogelijkheden geprobeerd zoals T-mobile aangeeft en hier ook te lezen is op het forum. Klantenservice gaf eerst aan dat het aan de UTP kabel lag maar na wat aandringen zou er gisteren van afstand gekeken worden (denk fabrieksreset van de modem?). Ik zou teruggebeld worden maar helaas….nog niet gebeurd. Ook zelf maar een fabrieksreset gedaan, en nogmaals een UTP kabel rechtstreeks op de modem aangesloten, te vergeefs.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik nooit problemen heb met mijn tv aansluiting tot nu. Ik heb bij de KS aangegeven dat ik een vermoeden heb dat er iets op afstand alvast is omgezet omdat ik op 9/6 overstap naar een snellere glasvezel verbinding en hiervoor zou ik aangesloten worden op een andere lijn. De nieuwe modem en de optical network terminal liggen te wachten zodat Guidion deze kan aansluiten. Volgens KS kon dit het niet zijn. Een weekje geen TV is niet erg maar dit moet niet te lang gaan duren!
Overigens internet werkt normaal en ik kan wel tv gemist kijken...
Wie kan helpen?
Beste antwoord door Jason van Odido
Bekijk origineel