Geen vaste TV Maastricht 31-12

  • 31 December 2020
  • 1 reactie
  • 105 Bekeken

Voor de tweede keer deze week vaste TV storing. Tv kijken werkt momenteel helemaal niet, beeld is vastgelopen en geeft daarna een zwart beeld en zegt dat het netwerk disconnected is. Internet werkt wel.

 

Slechte zaak Tmobile. Jullie netwerk wordt steeds instabieler hier. Ik wordt snel klant af als dit doorgaat.

Sander 3 jaar geleden

Hoi @jordyhofstede,

 

Ik ga graag voor je aan de slag! Ik heb de verbinding gecontroleerd. Ik heb het vermoeden dat het inmiddels hersteld is en dat er gisteravond (timing!) een korte onderbreking was. Mocht dat niet zo zijn, kun je dan deze reset uitvoeren?

  1. Koppel de internetkabel en stroomkabel los van de Interactieve TV Box.
  2. Haal het modem (en evt. de mediaconverter) 10 seconden van de stroom. 
  3. Als het modem is opgestart kan je de TV Box weer aansluiten op de stroom.
  4. De TV Box geeft nu de melding "Geen internetkabel gevonden". Je kan nu de internetkabel ook weer aansluiten.

Helpt ook dat niet, kun je dan beschrijven hoe de TV Box is aangesloten op het modem? Zitten hier bijvoorbeeld adapters of switches tussen? 

 

In ieder geval wens ik je alvast een gelukkig nieuwjaar! 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hoi @jordyhofstede,

 

Ik ga graag voor je aan de slag! Ik heb de verbinding gecontroleerd. Ik heb het vermoeden dat het inmiddels hersteld is en dat er gisteravond (timing!) een korte onderbreking was. Mocht dat niet zo zijn, kun je dan deze reset uitvoeren?

  1. Koppel de internetkabel en stroomkabel los van de Interactieve TV Box.
  2. Haal het modem (en evt. de mediaconverter) 10 seconden van de stroom. 
  3. Als het modem is opgestart kan je de TV Box weer aansluiten op de stroom.
  4. De TV Box geeft nu de melding "Geen internetkabel gevonden". Je kan nu de internetkabel ook weer aansluiten.

Helpt ook dat niet, kun je dan beschrijven hoe de TV Box is aangesloten op het modem? Zitten hier bijvoorbeeld adapters of switches tussen? 

 

In ieder geval wens ik je alvast een gelukkig nieuwjaar! 

Reageer