Beantwoord

geen zenders op tv allern npo 1, 2 en 3 in almelo

  • 22 February 2023
  • 8 reacties
  • 154 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Ik heb de hele dag in almelo alleen npo 1,2 en 3 en geen andere zenders. Mjjn moeder ook niet bij haar thuis

icon

Beste antwoord door TMTV 22 February 2023, 22:56

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

In Maastricht hetzelfde probleem!!!!! Laat T-mobile nog wat weten???

Ben er al de hele dag mee bezig ook al meerdere keer de stroom van de kastjes en modem gehad niks helpt

Nog steeds aleen maar ned 1,2,3 in kerkrade het is nu 17:50

 

Ik heb de hele dag in almelo alleen npo 1,2 en 3 en geen andere zenders. Mjjn moeder ook niet bij haar thuis

Ja hier in noord brabant hetzelfde probleem! Alleen maar npo 1 2 3 en verder niks,community zegt dat het verholpen is maar das niet waar

Al meerdere keren modem gereset maar helpt niet

Ik heb de hele dag in almelo alleen npo 1,2 en 3 en geen andere zenders. Mjjn moeder ook niet bij haar thuis

Ik heb dezelfde problemen hier in Almelo…..

In Hillegom alleen 1, 2 en 3 🤨

Reputatie 7
Badge +6

Voor degenen met DSL: als je op pauze drukt en kort daarna op play heb je als het goed is weer beeld. Dat is dan zo goed als live (ongeveer een halve minuut vertraging). Dit moet je wel herhalen als je zapt. Zo kun je tot het is opgelost toch TV kijken.

UPDATE: De storing zou opgelost moeten zijn. Werkt het inderdaad weer?

Reputatie 7
Badge +16

[Opgelost] De eerdere problemen met TV zijn verholpen. Mocht je nog geen verbinding hebben, haal dan het modem (en eventueel de Media Converter) minimaal tien seconden van de stroom. Lees op onze Community hoe dat gaat: Reboot modem. Zappen naar een andere zender geeft ook beeld.

 

Is er een storing bij T-Mobile Thuis op Internet, TV of vaste Telefonie? | T-Mobile Community

 

Dit topic gaat nu op slot.