Beantwoord

geluid niet synchroon

  • 2 May 2022
  • 5 reacties
  • 392 Bekeken

  • is net lid geworden
  • 0 reacties

Wat kan je er aan doen om het geluid synchroon te late lopen met het beeld, dit probleem doet zich al geruime tijd voor. Nog vervelender is dat het beeld geregeld stil gaat staan, dan is het weer de boel resetten en hopen dat het beter gaat.

icon

Beste antwoord door Boris 3 May 2022, 10:23

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Hsg 

Kan je de modem en tv box eens even van het stroom halen en internetkabel uit de tv box halen, nadat alles opgestart is plug dan de internetkabel weer in de tv box wanneer hierom gevraagd wordt.

Merk je dan verschil?

Dag 

 

hier hetzelfde probleem, stilstaand beeld( 10x per dag) en  geluid loopt niet synchroon met  beeld.

Lees dat zeer veel mensen hier last van hebben ik heb mijn ding gedaan opnieuw op gestart andere kabel andere poort 2x gebeden maar het is K met peren laatste tijd met T mobile. Is niet de eerste x dat ik een probleem met T mobile heb.

 

WAT GAAN JULLIE ERAAN DOEN !!

Reputatie 1

Ik ben er al maanden mee bezig. Het is al meerdere keren doorgestuurd naar de technische dienst bij T-Mobile en die zeggen iedere keer 'niets geconstateerd'. Alsof ik het verzin, samen met alle andere klagende mensen hier...

 

Ik ben het spuugzat. Als het over 2 weken niet is opgelost ben ik weg. Naar een aanbieder die wel fatsoenlijk internet & tv kan aanbieden.

Reputatie 1

Hallo @Hsg 

Kan je de modem en tv box eens even van het stroom halen en internetkabel uit de tv box halen, nadat alles opgestart is plug dan de internetkabel weer in de tv box wanneer hierom gevraagd wordt.

Merk je dan verschil?

Natuurlijk niet. Dit probleem speelt al maanden op het platform en T-Mobile heeft gewoon geen oplossing. Hij is echt niet de enige die dit ervaart. T-Mobile heeft gewoon een structureel probleem met het nieuwe tv platform.

Reputatie 7

Hi @yannickenemma en @Bianco156 en @Hsg,

Dank voor jullie berichten en het aankaarten van de problemen! We maken hier uiteraard graag werk van. In het topic waarin je zelf al een reactie hebt achtergelaten, houden we jullie daarvan op de hoogte:

 Momenteel zijn we druk bezig met de technische dienst om het probleem te onderzoeken. Mocht er een update mogelijk zijn, laten we het zeker daar weten. Om het zo centraal mogelijk te houden, sluit ik daarom ook dit topic.