Beantwoord

Geluid niet synchroon Tv-App & Problemen Settop box

  • 10 January 2022
  • 52 reacties
  • 826 Bekeken


Toon eerste reactie

52 reacties

Dank je wel @Lisa dat je toch die moeite hebt genomen ondanks dat we besloten hebben om T-Mobile te verlaten. Ik ga de Abonnementen bij Vodafone aanvragen, en hoop dat de overstap dan soepeltjes verloopt. Krijgen we nog een bevestiging dat de mobiele abonnementen inderdaad kostenloos per 22/06 aflopen, of is jouw bevestiging hier in het topic voldoende?

Nogmaals dank voor al je moeite de afgelopen maanden, en ik hoop dat als tzt mijn abonnement bij vodafone/ziggo afloopt, T-Mobile de boel weer op orde heeft.

Reputatie 7
Badge +4

Heel graag gedaan @yannickenemma! 😊 Ik ben blij dat we het zo goed kunnen afsluiten. Ik hoop ook dat alles soepel verloopt bij jouw nieuwe provider. Goede vraag van je omtrent het mobiele gedeelte. Hiervoor kun je inderdaad dit topic aanhouden ter bevestiging en komt niet apart nog een mail jouw kant op. Mocht je dit toch prettiger vinden, laat het dan gerust weten. Dan klop ik bij mijn collega aan en vraag ik of wij alsnog een bevestigingsmail jullie kant op kunnen sturen. Dankjewel voor het mooie compliment, dat waardeer ik! 

Reageer