Beantwoord

Geluid niet synchroon Tv-App & Problemen Settop box

  • 10 January 2022
  • 52 reacties
  • 860 Bekeken


Toon eerste reactie

52 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hi @yannickenemma, thanks voor deze update! Super fijn dat je wel verbetering merkt met de nieuwe TV Box en het geluid weer synchroon loopt. Maar nu wil ik er voor gaan zorgen, dat je echt 100% tevreden bent. Goed dat je dit punt nog eens aanstipt voor de App. Ik heb het onderzoek hiervoor in de gaten gehouden, maar de technische dienst heeft het onderzoek inmiddels afgerond. Zij hebben getest op meerdere browsers en hier liep het geluid wel gelijk. Ik ga dit toch nog een keer voor je uitzetten inclusief de opmerking dat je bij live te kijken het geluid zachter vindt klinken. Hopelijk kan ik je snel van een nieuwe update voorzien. Thanks voor jouw geduld! ❤

Hoi @Lisa 

Zojuist de klantenservice gesproken omdat de bruikbaarheid van het internet zo langzaam aan naar een nulpunt is gezakt.
Je collega was erg behulpzaam en heeft een lijntest gestart. Zaterdagavond belt hij mij terug voor evaluatie. Jammer dat dat na al mijn berichten hier nog niet eerder is gelukt/gebeurt.

Reageer