Beantwoord

Geluid niet synchroon Tv-App & Problemen Settop box

  • 10 January 2022
  • 52 reacties
  • 1044 Bekeken

Reputatie 1

Dag T-mobile,

Zoals velen ervaar ook ik problemen met de synchronisatie van het geluid van de TV-Anywhere app.

Ik ben overgestapt naar de app omdat de settop box dusdanig oud is dat deze niet fatsoenlijk meer functioneert en de beeldkwaliteit van de box waardeloos is.
Voor beide zaken heb ik al contact gehad met de klantenservice, maar helaas tot nu toe zonder bevredigend resultaart. Settopbox zou vervangen worden, maar komt tot op heden maar niet en de app zou naar gekeken worden en zou ik terugkoppeling over ontvangen, maar ook daar niks over gehoord.
Even in het kort mijn situatie:
 

Tv:
Sony KD-50X80J

Mobiele telefoons:
Moto G 5G

Oneplus Nord 5G


Het is 70% van de tijd te zien. Gisterenavond bijvoorbeeld op RTL4, bij beat the champions en lago di beau heel duidelijk zichtbaar.
Het speelt zich af op meerdere zenders, zo even niet bij de hand welke exact.

Alle aangedragen mogelijke oplossingen in andere topics, geluid op stereo zetten, kwaliteit handmatig op het hoogste zetten. Heb ik al geprobeerd maar geeft geen verbetering.

Ik wil t-mobile dringend verzoeken dit probleem intern met hoge prioriteit te onderzoeken, daar ik en vele andere abonnees nu geen fatsoenlijk werkende tv hebben. Het is zeker geen uitzondering, aangezien ik het op 3 apparaten in huis kan reproduceren, en gezien alle andere meldingen hier, om nog maar te zwijgen over alle mensen die niet hun weg vinden naar de klantenservice (vanwege slechte bereikbaarheid) of de community, of het gewoon nèt niet irritant genoeg vinden om over te klagen.
In ieder geval verwacht ik, naast een spoedige oplossing, een compensatie vanuit T-Mobile voor de tijd dat de Tv slecht werkt en alle tijd en moeite die ik er nu al in steek om jullie probleem op te lossen.

P.s. net weer telefonisch contact gehad met de klantenservice, de nieuwe settop box was eerst niet opgestuurd, toen toch wel, en toen is er toch maar een nieuwe opdracht aangemaakt en toen was de box ineens al bij het sorteercentrum. Ik heb een beetje het gevoel dat men daar ook maar wat roept. Maar ben benieuwd, vandaag in het sorteercentrum zou betekenen dat ik m morgen zou moeten hebben. Ik laat het weten!

Yannick

icon

Beste antwoord door Lisa 11 January 2022, 13:39

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

52 reacties

Reputatie 1

Dank je wel @Lisa dat je toch die moeite hebt genomen ondanks dat we besloten hebben om T-Mobile te verlaten. Ik ga de Abonnementen bij Vodafone aanvragen, en hoop dat de overstap dan soepeltjes verloopt. Krijgen we nog een bevestiging dat de mobiele abonnementen inderdaad kostenloos per 22/06 aflopen, of is jouw bevestiging hier in het topic voldoende?

Nogmaals dank voor al je moeite de afgelopen maanden, en ik hoop dat als tzt mijn abonnement bij vodafone/ziggo afloopt, T-Mobile de boel weer op orde heeft.

Reputatie 7

Heel graag gedaan @yannickenemma! 😊 Ik ben blij dat we het zo goed kunnen afsluiten. Ik hoop ook dat alles soepel verloopt bij jouw nieuwe provider. Goede vraag van je omtrent het mobiele gedeelte. Hiervoor kun je inderdaad dit topic aanhouden ter bevestiging en komt niet apart nog een mail jouw kant op. Mocht je dit toch prettiger vinden, laat het dan gerust weten. Dan klop ik bij mijn collega aan en vraag ik of wij alsnog een bevestigingsmail jullie kant op kunnen sturen. Dankjewel voor het mooie compliment, dat waardeer ik!