Geluid tv anywhere via Bluetooth loopt niet synchroon

  • 16 October 2021
  • 4 reacties
  • 153 Bekeken

Als ik via de tv anywhere app op mijn Samsung s21 kijk met Bluetooth oortjes in loopt het geluid niet synchroon. Ik heb dit met verschillende type bt oortjes geprobeerd. Is hier een oplossing voor? 


This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7

Hoi @Rolie73 ,

Goed dat je dit bij ons afvraagt! Normaliter zou ik vragen om de app even opnieuw te installeren, maar heb een vermoeden dat je dit al hebt geprobeerd. Mocht dat niet het geval zijn, wil ik je vragen dit alsnog te doen. Ook is het belangrijk om het één en ander uit te sluiten:

  • Is TV Anywhere de enige app die dit probleem kent? 
  • Welke versie van TV Anywhere heb je geïnstalleerd? 
  • Welke firmware versie kent het apparaat?
  • Ervaar je dit bij live televisie of ook bij bijvoorbeeld Terug Kijken? 

Met deze extra gegevens kunnen we verder kijken. Ik hoor het graag van je! 

Ik heb inderdaad alleen met deze app het probleem. Met canal digitaal of de eurosport app niet. 

Mijn smartphone (Samsung S21) de heeft Android versie 11 met de laatste beveiligingsupdates geinstalleerd.

De versie van de tv anywhere app is A 2.4.3

Zodra ik via Bluetooth luister gaat het geluid verkeerd. Zowel live als opgenomen programmas zijn dan niet meer synchroon. 

Hopelijk helpt dit. 

Reputatie 7

Hi @Rolie73, super dat je gelijk de rest van de informatie hebt doorgegeven! Zojuist heb ik een verzoek ingediend bij onze technische dienst om hier dieper in te duiken. Ik hoop dat zij de oplossing hiervoor vinden, zodat jij weer zonder problemen tv kunt kijken. Ik ga dit onderzoek voor je in de gaten houden en deel het met je als hier een update uit komt rollen. Als je tot die tijd nog vragen hebt, stel die dan gerust. Ik ga graag op ontdekking voor je uit! 💪

Reputatie 7

Hi @Rolie73, ik heb een oogje voor je in het zeil gehouden en het onderzoek is afgerond! De technische dienst is voor je aan de slag gegaan en jammer genoeg geeft Bluetooth wat vertraging. Dit komt niet door de TV Anywhere App, want via Bluetooth heeft één van mijn collega's ook een kleine vertraging in het geluid op bijvoorbeeld YouTube. Dit is dus een gegeven en kan ik niet voor je oplossen, sorry. Als je hier nog vragen over hebt, laat het mij dan vooral weten! 😊