Verschillende keren valt ineens het geluid weg als ik opgenomen programma’s bekijk of bij het terug kijken.
Beste antwoord door Lisa
Bekijk origineelVerschillende keren valt ineens het geluid weg als ik opgenomen programma’s bekijk of bij het terug kijken.
Beste antwoord door Lisa
Bekijk origineelHi
Daar ben ik weer….
In plaats van oplossingen van de bestaande problemen is t-mobile alleen maar in staat de situatie te verergeren.
Wat constateer ik nu weer:
Nou ja, je leest het al, weer een overdaad aan rotzooi dus.
Wat gaat tmobile hier nu eindelijk eens aan doen? Graag geen verhalen over er nog dieper induiken….
Ga maar eens rondkijken of er niet een beter systeem / box voorhanden is.
Nog een paar maanden en dan heb ik deze shit al 2 jaar volgehouden.
Ik hoor graag. Je mag me uiteraard ook bellen als je meer info wilt.
De een na oudste opname (The taking of Pelham 123 of zoiets) loopt na een minuut of 10 vast en dan moet ik de box weer helemaal herstarten. Ook modem reset helpt niet.
Hi
Een behoorlijke terugkoppeling, maar zoals je ziet ben ik hier gelijk mee aan de slag gegaan. Voor nu is mij alles helemaal helder, op een paar kleine aanvullingen na. Als jij het zelf prettiger vindt om hier volgende week over te bellen, dan plan ik uiteraard graag weer wat met je in. Laat het vooral weten waar jouw voorkeur naar uit gaat. Er wordt in ieder geval aan gewerkt, dat kan ik je verzekeren. Alleen wil ik dat deze issues structureel bij je wegblijven.
Ik hoop dat je ondanks deze punten van een heel fijn weekend gaat genieten! 💪
Hoi
Ik hoop dat je iets aan het bovenstaande hebt.
Succes!
Hi
Geniet voor nu van het zonnetje en ik zie graag jouw reactie tegemoet! ☀
Hoi
En zoals altijd, ik wil alles en ik wil het nu! 🤣 🤣
Fijne dag verder en smelt niet aankomend weekend….. tegen wie moet ik anders zeuren hè?
Hi
Merci voor jouw begrip en geduld. Zodra ik meer hoor over punt 1, dan meld ik het hier. Wat betreft punt 2: de oplospartij heeft de mogelijke problemen gevonden en dit wordt nu verder onderzocht. Dus hopelijk ervaar je snel dat dit issue is gefixt. Wat betreft punt 5: bedoel je hiermee naarmate de tijd van de opname verder verstrijkt? Aangezien je dit bij recente(re) opnames niet ervaart, vermoeden mijn collega en ik dat dit inderdaad de nasleep is van het algemene issue van een tijd geleden.
Hoi
Ik bedoel met dat ouder worden dat de opname datum steeds verder in het verleden ligt.
Zou kunnen dat dit inderdaad bij opnames is van voor 13 mei (toch?) Ik hou het nog even in de gaten.
Daarnaast heb ik ontdekt dat als je binnen een opname vooruit spoelt en daarna snel overschakelt naar achteruit spoelen (omdat ik ben doorgeschoten) en daarna weer laat afspelen het geluid soms niet start. Beeld speelt maar met doodse stilte…. Dit gebeurt bij opnames die reeds gereed zijn.
Wegvallen van geluid bij afspelen van een programma die nog wordt opgenomen gebeurt ook nog steeds maar niet meer standaard.
Hi
Thanks voor deze aanvullingen. Dit klinkt niet als iets dat hoort, dus dit heb ik doorgespeeld naar mijn collega. Hier kom ik zo snel mogelijk bij je op terug. Fijn dat je daarnaast het wegvallende geluid ziet afnemen bij opnames, maar ik wil er naar toe dat dit bij geen enkele opname voorkomt. Zou je de opnames waarbij dit gebeurt hier willen plaatsen? Inclusief de datum/tijdstip en programma/zender. Dan kan ik hier verder mee aan de slag!
Hi
Dankjewel!
Hoi
Beeld beweegt, geen geluid.
Allemaal geen drama, afspelen stoppen en weer opnieuw starten en dan gaat het gewoon weer goed.
Hoi
Hi
Hey
Dank.
Ik ga het proberen in de gaten te houden. Het vervelende alleen is dat het geen standaard gedrag is.
Soms gebeurt het maar meestal niet. Ik heb ook geprobeerd het te reproduceren bij dezelfde opname, zelfde door te spoelen reclameblok en dan gebeurde het niet.
Enfin, nogmaals, ik hou het in de gaten.
Groet!
Hi
Hi
Als je daarnaast nog voorbeelden hebt kunnen verzamelen van wegvallend geluid bij opnames en voorbeelden waarbij het doorspoel issue speelt, dan zou dat top zijn en kunnen mijn collega's verder aan de slag. Zonder voorbeelden is het namelijk heel lastig om dit te onderzoeken en ik wil graag dat dit wordt verholpen! 💪
Pffffff…. krakkemikkigheid ten top……
Natuurlijk is er een oplossing voor. Gewoon terug naar de basis en een goed systeem uitrollen.
Voor de opnames van het Journaal van 20:00 uur is wel een alternatief. Je kunt een handmatige opname maken waarbij je zelf de zender en het tijdstip kiest en die als herhaalde opname instellen, dus elke dag 20:00-20:30 NPO1.
Dank voor je reactie. Ik snap hem helemaal en is een goeie workaround. Het is alleen storend als je dat niet gewoon via de gids interface kan instellen. Niet iedereen hier is doorkneed met de ins en outs van het t-mobile systeem. Het journaal is maar een voorbeeld. Het is overigens wel het sterkste voorbeeld….
Ik kijk toch iedere dag in de gids of er iets is wat het opnemen waard is dus het is geen grote moeite om iedere dag ff die opname aan te zetten. En als ik het onverhoopt vergeet dan kan ik altijd terug kijken.
Ik doe dit allemaal meer als de upper-beta-tester van dit systeem.
Ik word er ook grof voor beloond. Wat? Beloond? Jazeker…. ik krijg iedere keer de grote dankbaarheid van
Is er ondertussen al een oplossing gevonden voor wegvallend geluid bij opnames? Gaat om de situatie waarbij de programma nog afspeelt op tv, maar waarbij ik vertraagd terug kijk. Dit is juist ideaal om de reclames te skippen tov tvgemist.
Hi
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.