Verschillende keren valt ineens het geluid weg als ik opgenomen programma’s bekijk of bij het terug kijken.
Beste antwoord door Lisa
Bekijk origineelVerschillende keren valt ineens het geluid weg als ik opgenomen programma’s bekijk of bij het terug kijken.
Beste antwoord door Lisa
Bekijk origineelDank voor je reactie. Ik snap hem helemaal en is een goeie workaround. Het is alleen storend als je dat niet gewoon via de gids interface kan instellen. Niet iedereen hier is doorkneed met de ins en outs van het t-mobile systeem. Het journaal is maar een voorbeeld. Het is overigens wel het sterkste voorbeeld….
Ik kijk toch iedere dag in de gids of er iets is wat het opnemen waard is dus het is geen grote moeite om iedere dag ff die opname aan te zetten. En als ik het onverhoopt vergeet dan kan ik altijd terug kijken.
Ik doe dit allemaal meer als de upper-beta-tester van dit systeem.
Ik word er ook grof voor beloond. Wat? Beloond? Jazeker…. ik krijg iedere keer de grote dankbaarheid van
Dat zou fantastisch zijn Lisa! Ik ga het de komende tijd testen.
Dat klinkt goed! Ga het ook in de gaten houden.
Ben ook blij met 64x vooruit spoelen!
Hi
Nou, ik zal er ook heel veel plezier aan hebben
Laten we hopen dat het eindelijk opgelost gaat worden……
Ik zou zeggen, deel je suf haha.
Overigens zijn er nog een zootje kleine issues naast deze grootste…..
Als je er aan toe bent geef je het maar aan dan zal ik ze ventileren……
Zorg in ieder geval dat je goed uitgerust bent en je ochtendbakkie al hebt gehad.
Hoi
En zoals altijd, ik wil alles en ik wil het nu! 🤣 🤣
Fijne dag verder en smelt niet aankomend weekend….. tegen wie moet ik anders zeuren hè?
Hi
Ik hoor graag of ik jou maandag of dinsdag kan bereiken en welk tijdstip jou goed uitkomt. Laat je dit aan mij weten? Dankjewel!
Hoi
Beeld beweegt, geen geluid.
Allemaal geen drama, afspelen stoppen en weer opnieuw starten en dan gaat het gewoon weer goed.
Hoop het bericht tijdig te zien…. je mag ook een app of sms sturen. Tot maandag.
Hi
Als advies zou ik willen meegeven om gebruik te maken van Terug Kijken als jullie iets willen kijken wat op dat moment nog bezig is. Hier kan je ook bij veel zenders vooruitspoelen. Weet dat dit in ieder geval gesignaleerd is en dit gaat ook worden aangepakt. Zodra hier meer duidelijk over is, laat ik dat uiteraard tegen die tijd weten!
Op de Apple TV werkt het allemaal prima, dus ik red me wel. Mijn reactie was vooral bedoeld om het probleem wat preciezer te omschrijven zodat jullie het makkelijker kunnen reproduceren en oplossen. Maar wel fijn voor degenen die er last van hebben dat er aan gewerkt wordt. Gaat vast goed komen!
Hi
1 dit issue betreft alleen interactieve tv en opgenomen programma’s. Zenders nvt.
2 life tv gaat goed.
3 ja.
4 ja, rechtstreeks aangesloten.
5 treedt willekeurig op. De ene keer start de opname achteraan. Dan weer willekeurig midden in de opname geen geluid. Na vooruitspoelen heel vaak haperingen en backloops.
6 na resets even weer goed en dan is het er ineens.
7 internet blijft goed. Is puur alleen tv.
Tot de volgende keer. Dan zullen je wel weer om dezelfde antwoorden vragen, die ik al 3 keer eerder heb gegeven…..
Ik heb dezelfde ervaringen als hier boven. Geen geluid tijdens opnames, niet synchroon lopen van geluid en niet opstarten van de box. Word er niet goed van. Spijt dat ik ben overgestapt. Had nooit problemen, maar wilde glasvezel proberen.
Heb ook telefonisch contact gehad, waarna er werd gezegd dat de technische dienst mij binnen 2 dagen zou bellen. Dat is nog niet gebeurd. (December) Zeg meteen dat het een bekend probleem is en laat mij niet geloven dat er met mijn box/tv iets bijzonders aan de hand is. Hoe lang moet ik nog doorsukkelen? Tot mijn contract is afgelopen? Dat kan toch niet de oplossing zijn? Zit er schot in deze zaak? Ik verneem het graag!
Mvg Claudia
1 idem
2 idem
3 idem
4 er zit een switch tussen, maakt geen verschil als ik hem er tussenuit haal
5 treedt willekeurig op. Het probleem van een verkeerde startpositie heb ik niet. Inderdaad na vooruitspoelen (reclameblok) vaak haperingen en backloops
6 heb geen verschil gemerkt, na reset blijft het min of meer hetzelfde
7 geen haperingen in het internet opgemerkt.
Succes!
Hi
Ik heb de reset uitgevoerd en hou je op de hoogte…..
Hoi Lisa,
Bij mij doet het probleem zich al een tijd niet meer voor. Alle cloud opnames doen het naar wens. Thanks voor de update..
Grtjs Peter
Hi
Hi
Hi
Wat betreft jouw laatste punt, dit vind ik ook zeker een goede! Ik ga bij een volgende tv meeting eens navragen wat hierin mogelijk is. Zoals
Hi
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.