Beantwoord

Geluidskwaliteit TV Anywhere op Apple TV


  • is een Master Poster
  • 12 reacties
Ik ben erg blij met de nieuwe TV Anywhere app voor de Apple TV 4 maar ik kan nergens de instellingen voor geluid wijzigen. Worden uitzendingen alleen in stereo signaal doorgegeven of is 5.1 ook mogelijk?
icon

Beste antwoord door Hans-Juriën 9 juli 2018, 14:50

@Patrix Fijn om te horen dat je blij bent met de nieuwe app! We bieden momenteel alleen een standaard stereo signaal aan. Daarom heb je ook geen mogelijkheid om dit evt. aan te passen.
Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 6
Badge +2
@Patrix Fijn om te horen dat je blij bent met de nieuwe app! We bieden momenteel alleen een standaard stereo signaal aan. Daarom heb je ook geen mogelijkheid om dit evt. aan te passen.
[quote user="Hans-Juriën"]@Patrix Fijn om te horen dat je blij bent met de nieuwe app! We bieden momenteel alleen een standaard stereo signaal aan. Daarom heb je ook geen mogelijkheid om dit evt. aan te passen.

Dank voor je reactie. Zijn er plannen om dit aan te passen en in de (nabije) toekomst bijvoorbeeld Dolby 5.1 uit te zenden?
Reputatie 6
Badge +2
Voorlopig zijn hier nog geen plannen voor. Mochten we dit alsnog implementeren dan zal dit o.a. op het forum worden gemeld.

Ff weer wat aandacht aan dit topic geven,

 

jammer dat dit nog steeds geen aandacht heeft gehad de afgelopen twee jaar alweer. 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @fsiebrand77, ik heb het voor je nagevraagd bij ons TV team. Zodra ik een reactie heb, ontvang je meteen het antwoord. Goed dat je het topic weer eens onder de aandacht brengt!

Reputatie 7
Badge +7

@fsiebrand77 UPDATE: ik heb een antwoord van onze expert → We zijn nog bezig met ondersteuning van AC3/Dolby op Apple TV. Er zijn nog wat implementatie issues, maar hopelijk is dit binnenkort opgelost. 

Er wordt dus aan gewerkt en we doen er alles aan om ook hier een fix voor te vinden!

Dat is mooi om te horen,

hopelijk snel actief,dan kan de tv-decoder eruit ,en kunnen we via de Apple TV met goed geluid kijken. 

@fsiebrand77 UPDATE: ik heb een antwoord van onze expert → We zijn nog bezig met ondersteuning van AC3/Dolby op Apple TV. Er zijn nog wat implementatie issues, maar hopelijk is dit binnenkort opgelost. 

Er wordt dus aan gewerkt en we doen er alles aan om ook hier een fix voor te vinden!


Hi @Jason 

Heb je hier al weer een update op? Zijn er ontwikkelingen op het gebied van geluidskwaliteit?
 

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Patrix, goede check, dankjewel voor de reminder! Ik heb wederom nagevraagd of hier al verbetering in zit en wat de status is. Ik hoop komende week een sluitend antwoord te kunnen geven.

Reputatie 7
Badge +7

Goedemiddag @Patrix, ik heb het nogmaals nagevraagd en ben in afwachting van het verlossende antwoord! 😉

Goedemiddag @Patrix, ik heb het nogmaals nagevraagd en ben in afwachting van het verlossende antwoord! 😉

En hoe staat het hier nu mee eigenlijk?

de tv-box draait nu op hetzelfde os als de app bij Apple-tv maar op de Apple-tv nog steeds geen 5.1 en/of Dolby. 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @fsiebrand77, goed dat je ‘em weer eens nieuw leven in blaast, bedankt voor het ter attentie brengen hiervan!

Ik heb het wederom nagevraagd aan de expert en hoop spoedig dan toch echt een definitief antwoord te  kunnen geven. Ik houd het in de gaten en zal dit topic in mijn to-do lijstje plaatsen opdat ik het niet vergeet, excuses.

Reputatie 7
Badge +7

Onze specialist zal navragen waarom er nog geen ondersteuning is: ik hoop hier deze week nog op terug te komen. Bedankt voor alle geduld!

Reageer