Beantwoord

Geluidsweergave na update 15-5

  • 17 May 2023
  • 4 reacties
  • 32 Bekeken

Reputatie 1

Ik luister muziek via mijn HiFi installatie bekabeld vanaf de Entone topbox.

Na de update was dat niet meer mogelijk totdat ik in een helder moment de Entone een koude start gaf. (>10 sec. stekker er uit). Probleem opgelost. Dacht ik.

Sinds de update echter gaat de Entone 's nachts spontaan op standby en weg is mijn geluidsverbinding.

Vanmorgen de box weer gereset en alles lijkt oké. Maar morgenochtend zal ik weer op de knieën moeten om de box te resetten, vrees ik.

Kan het ook anders ?

icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 19 May 2023, 11:38

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

De nieuwe tvboxes hebben een AAN tijd van 4 uur. Misschien dat dit nu gekopieerd is naar de oude met nieuwe firmware. 

Reputatie 1

Daar heb ik op zichzelf wel begrip voor, energiebesparing nietwaar ?

Maar het kan toch mogelijk zijn die geluidsverbinding intact te laten ? Om nu dagelijks die box te gaan resetten … Het komt me voor dat die nieuwe firmware een tikkie te ‘firm’ is.

Reputatie 1

Vanmorgen weer op de knieën gelegen voor mijn Entone Box…

Er is nu nog een verschijnsel toe te voegen: na het resetten (jullie noemen dat de powerflip) alles pais en vree. De TV kan uit en de muziek stroomt de kamer in.
Totdat ik de TV toch even aan zette, stom, stom! Want nu kwam het geluid uit de TV en niet meer uit mijn boxen. Ook  niet nadat ik de TV weer uit zette.

Ik zal na het tikken van deze klacht weer op de knieën moeten.
Klacht ja, en geen vraag waarop een suggestie volgt hoe het had kunnen gebeuren…
T-mobile beloofde me met deze update een grote verbetering. Die is er dus niet, ik wil gewoon goede TV zien én goede muziek kunnen beluisteren.

Dus T-mobile: hebben jullie een oplossing voor me ?

Reputatie 7
Badge +5

Hi @orodenburg, dank voor het delen! Daar zal je rug niet zo blij mee zijn, ik snap het helemaal. Met de nieuwe update is de standby tijd van vier uur naar acht uur gegaan. Dit klopt dus niet helemaal. Wel zie ik dat er inmiddels gelukkig contact is geweest en mijn collega je TV Box heeft omgeruild naar ons nieuwste exemplaar. Hiermee zal het probleem sowieso opgelost moeten zijn en passen we de juiste standby tijd sowieso toe. Hou je dit topic op de hoogte? Dankjewel en voor nu alvast een mooi weekend toegewenst!

Reageer