Beantwoord

handmatig periodiek programma’s opnemen cloud

  • 10 September 2021
  • 5 reacties
  • 118 Bekeken

Reputatie 1

Als ik handmatig programma wil opnemen cloud gaat het goed tot de vraag eenmalig of periodiek. Ik wil periodiek van ma t/m vrijdag. Dus zet je m op periode, dan scroll je naar beneden naar herhalen en druk ik op ok. Dan kan je aanvinken welke dagen en dan loop Ik vast. Hoe kom ik na aanvinken er weer uit om daarna tijd in te schakelen. Het is niet oké knop en andere doen niet-singles verlaat je het hele opname programma. Heb beetje hulp nodig. Bedankt alvast 

icon

Beste antwoord door Lisa 16 September 2021, 10:59

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7

Hi @Jemodak, heel goed dat je dit meteen laat weten! Ik heb goed nieuws voor je. Dit probleem is inmiddels opgelost. Wij kregen verkeerde informatie aangeleverd en dit is nu gecorrigeerd. De informatie in de tv-gids is voor programma's sinds gistermiddag weer goed en BBC Entertaiment toont weer de juiste programmainformatie. Ik ben super blij dat dit issue nu verholpen is. Laat jij het aan mij weten of het inderdaad weer goed bij je werkt? Mocht je nog andere vragen hebben, stel die dan gerust! 😊

Reputatie 1

Nee dit klopt en lukt. Het probleem is doordat de tv gids van bbc entertainment niet klopt. Deze geeft de programma’s van bbc first aan.

ik wil graag van ma t/m vrijdag een programma opnemen van bbc entertainment wat van 20.05 tot 20.35 is. Dit kan ik dus niet volgens jouw methode. Ik doe het via knop opnames, dan handmatig opnemen. Dan kan je kiezen uit zenders, naam opname, soort opname, datum en tijd en dan bevestigen. Ik wil dus van ma t/m vrijdag, dat kan door aanvinken dagen maar dan kom ik dat blokje niet uit. Om verder te gaan met tijd en bevestig. 

Reputatie 7

Hi @Jemodak, top dat je zo snel een terugkoppeling doorgeeft! Ik hoop dat ik jou doormiddel van de volgende uitleg, meer duidelijkheid kan geven:

Om een opname in te plannen open je de TV-gids met de gids-knop op je afstandsbediening. Selecteer dan het programma dat je wilt opnemen. Gebruik de pijltjes om tussen de programma’s per zender te zoeken. De gele knop op je afstandsbediening gebruik je om verder in de toekomst te zoeken. Je kunt tot maximaal zeven dagen vooruit zoeken.

Programma gevonden? Druk op dan op de REC-knop op je afstandsbediening. Het menu 'OPNAME INSTELLINGEN' verschijnt op je scherm. Je kunt nu kiezen uit een 'Herhalende opname' of een 'Eenmalige opname'. Maak een keuze en druk vervolgens op “Bevestigen”. Er verschijnt een Cloud-icoon bij het programma als de cloud opname succesvol is ingesteld.

Kan jij aan mij laten weten of jij moeite hebt met de laatste stap van het bevestigen van de herhalende opname? Ik hoor het graag van je, want ik wil je hier met liefde mee verder helpen! 😊

Reputatie 1

Ruimte is nog lang niet vol en opnemen gaat op zich goed kom er alleen niet uit met de dagen aanvinken, nu neemt hij het programma hele week op terwijl het alleen van ma t/m vrijdag hoeft.

Reputatie 7

Hoi @Jemodak

 

Ik denk graag mee! Er zijn een paar mogelijke oorzaken. 

 

  • Het kan zijn dat de ruimte om op te nemen al vol zit. Kun je kijken bij ‘gemaakte opnames’ en daar wat oudere opnames verwijderen?
  • Kun je zowel het modem als de TV Box resetten? Haal beide van de stroom en koppel de internetkabel ook los. Laat beide apparaten opstarten en plug de internetkabel pas weer in als er een foutmelding op de TV verschijnt. 
  • Kun je wel via de TV app de opname inplannen? 

 

Laat je weten of het met deze stappen nu wel lukt? :grinning: