Beantwoord

Haperend beeld.

  • 30 November 2021
  • 31 reacties
  • 218 Bekeken

Reputatie 1
  • is Prince of Content
  • 82 reacties

Sinds een jaar zitten wij bij T-Mobile. Nog een jaar te gaan. Toen ons contract starte hadden wij na een aantal weken stilstaand en haperend beeld. Er is van alles aan gedaan. Er is een monteur geweest maar die kon niets vinden. Wij hebben een nieuwe tvbox gekregen. Maar niets helpt Nog steeds is het probleem niet opgelost. Wij willen het graag opgelost hebben. Anders maken wij het tweede jaar niet vol. 

icon

Beste antwoord door Lisa 30 November 2021, 15:43

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

31 reacties

Reputatie 7

Hi @ejteip, zojuist in overleg met één van mijn collega's besloten om het onderzoek te heropenen! Ik ga dit nu voor je in de gaten houden en hoop dat er toch nog een laatste redmiddel is. Ik houd je op de hoogte!

Reputatie 1

Dat hoop ik ook. Want als ik ga overstappen ben ik duurder uit. En het tv beeld is beter dan bij Ziggo. Onze vorige provider. 

Reputatie 7

Ik ben blij om te lezen dat jij graag bij ons wilt blijven en dat wil ik ook @ejteip! Dus ik hoop dat ik aankomende week een structurele oplossing met je kan delen. Ik ga hier in ieder geval voor je achteraan!

Reputatie 7

Hi @ejteip, zoals beloofd heb ik het onderzoek voor je in de gaten gehouden! Ik heb goed nieuws: ik had verwacht dat ik wellicht een structurele oplossing met je kon delen, maar onze technische dienst heeft geconstateerd dat alles er aan onze kant goed uitziet. Klopt het dat jij ook geen problemen meer hebt ervaren? Ik hoop het ontzettend, want ik wil dat jij optimaal van de tv geniet. Ik hoor het graag van je! 

Reputatie 1

Hoi Lisa, Tot nu toe niet. Maar als het weer begint geef ik het wel weer aan. In ieder geval bedankt voor je hulp tot nu toe. 

Reputatie 7

Helemaal super @ejteip! Top dat je ons hier op de hoogte blijft houden. Maak er een mooi weekend van en klop gerust aan als ik je ergens bij kan helpen! 🎈