Beantwoord

Haperend beeld.

  • 30 November 2021
  • 31 reacties
  • 211 Bekeken

Reputatie 1

Sinds een jaar zitten wij bij T-Mobile. Nog een jaar te gaan. Toen ons contract starte hadden wij na een aantal weken stilstaand en haperend beeld. Er is van alles aan gedaan. Er is een monteur geweest maar die kon niets vinden. Wij hebben een nieuwe tvbox gekregen. Maar niets helpt Nog steeds is het probleem niet opgelost. Wij willen het graag opgelost hebben. Anders maken wij het tweede jaar niet vol. 

icon

Beste antwoord door Lisa 30 November 2021, 15:43

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

31 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Helemaal super @ejteip! Top dat je ons hier op de hoogte blijft houden. Maak er een mooi weekend van en klop gerust aan als ik je ergens bij kan helpen! ūüéą

Reputatie 1

Hoi Lisa, Tot nu toe niet. Maar als het weer begint geef ik het wel weer aan. In ieder geval bedankt voor je hulp tot nu toe. 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @ejteip, zoals beloofd heb ik het onderzoek voor je in de gaten gehouden! Ik heb goed nieuws: ik had verwacht dat ik wellicht een structurele oplossing met je kon delen, maar onze technische dienst heeft geconstateerd dat alles er aan onze kant goed uitziet. Klopt het dat jij ook geen problemen meer hebt ervaren? Ik hoop het ontzettend, want ik wil dat jij optimaal van de tv geniet. Ik hoor het graag van je! 

Reputatie 7
Badge +4

Ik ben blij om te lezen dat jij graag bij ons wilt blijven en dat wil ik ook @ejteip! Dus ik hoop dat ik aankomende week een structurele oplossing met je kan delen. Ik ga hier in ieder geval voor je achteraan!

Reputatie 1

Dat hoop ik ook. Want als ik ga overstappen ben ik duurder uit. En het tv beeld is beter dan bij Ziggo. Onze vorige provider. 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @ejteip, zojuist in overleg met één van mijn collega's besloten om het onderzoek te heropenen! Ik ga dit nu voor je in de gaten houden en hoop dat er toch nog een laatste redmiddel is. Ik houd je op de hoogte!

Reputatie 7
Badge +4

Hi @ejteip, goed dat je dit hier aangeeft! Wat rot om te lezen dat de nieuwe TV Box er ook niet voor heeft gezorgd dat de problemen zijn verdwenen. Ik kan me jouw gevoel voorstellen en had ook echt gehoopt dat jij nu van goedwerkend beeld kon genieten. Zojuist heb ik deze terugkoppeling ook aan mijn collega doorgegeven, want ik wil heel graag weten of er nog een andere optie mogelijk is. Ik laat het je weten zodra ik wat hoor! 

Reputatie 1

Gisteren nieuwe tvbox gekregen. En ge√Įnstalleerd. Vandaag weer stilstaand beeld. Dit is onze derde box. En dit speelt al een jaar. Ik heb zo het idee dat jullie niet goed weten waar het aan ligt. Wij zijn er klaar mee.¬†

Reputatie 7
Badge +4

Hi @ejteip, helemaal super! Ik ben gelijk gaan kijken en zie dat √©√©n van mijn collega's dit al gelijk heeft doorgezet naar de technische dienst. Houd er rekening mee dat het enkele dagen kan duren voordat het onderzoek succesvol is afgerond. Ik hoop ontzettend dat er een mooit uitkomst uit het onderzoek komt rollen. Mocht jij tot die tijd nog andere vragen hebben, laat het dan vooral weten! ūüėä

Reputatie 1

Het filmpje heb ik verstuurd.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @ejteip, super dat je gelijk een filmpje wilde delen! Jij kan dit filmpje inderdaad via de mail verzenden¬†naar:¬†klantenservice@t-mobilethuis.nl. Kan je hier vervolgens een seintje geven als dat is gelukt? Dan ga ik een kijkje nemen achter de schermen om het filmpje vervolgens verder¬†door te zetten. Als jij daarnaast ook nog kort op de punten van Boris kan terugkomen, dan zou dat heel fijn zijn. Ik ga graag verder voor je aan de slag, want ik wil dit voor je fixen! ūüí™

Reputatie 1

Kan ik het filmpje in een mail verzenden?

Reputatie 1

Het filmje heb ik verkleind maar kan het niet toevoegen. Ik begin het behoorlijk zat te worden.

Reputatie 1

Ik kan het filmpje niet uploaden. Te groot. Ik ga het kleiner maken. 

Reputatie 1

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @ejteip ,

Thanks voor je terugkoppeling! Omdat we vanaf de achterkant een volledig goede stream zien binnenkomen, is er een voorbeeld programma nodig waarbij we zodanig een ‚Äėdeep-dive‚Äô kunnen verrichten. Dat wil zeggen dat we specifiek inzoomen op dat punt, zodat we erachter kunnen komen waar het precies misgaat. Vandaar dat het nodig is om daarvoor de onderstaande gegevens te hebben. Mocht ik je kunnen helpen, dan hoor ik het nog graag van je.¬†

Overigens is het ook interessant voor technische dienst om eventueel beeld materiaal, denk aan een foto of video, te ontvangen waarin de problemen worden gezien. Ben je in de gelegenheid om deze te sturen, dan wordt dat erg geapprecieerd. 

Reputatie 1

Geen internet problemen. De storingen zijn wisselend. Op de zenders qua tijd en datum. 

Reputatie 1

Kijk maar in alle oude berichten. Dan zie je dat alle dingen al zijn geprobeerd. Het houd niet op. Wij zijn hier al een jaar mee bezig. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @ejteip ,

Goed dat je het bij ons aankaart! Ik heb direct mee gekeken naar de streamkwaliteit van de TV Box en deze ziet er, met een score van 100 procent, heel goed uit. Ook in de algemene verbinding zie ik geen hick-ups. Mocht je toch nog problemen ervaren, wil ik je graag vragen om de komende tijd goed te letten of de stream weer verslechterd. Ook ben ik in dat geval erg benieuwd naar de volgende punten:

  • Ervaar je tijdens de problemen met de TV, ook problemen met de internetverbinding?¬†Denk aan een haperende wifi, bekabelde verbinding
  • Wil je noteren om welk programma het in dat geval gaat?¬†Zender, programma, tijd en datum
  • Welke stappen je doorloopt om zelf het probleem op te lossen?¬†Denk aan een reset van de TV Box

Met deze punten kunnen we vervolgens aan de slag. Ik hoor het graag van je! 

Reputatie 1

24 Dec. opnieuw. Tijdens het journaal zucht..... 

Reputatie 7
Badge +4

Heel graag gedaan @ejteip! Ik ben super blij om te lezen dat de problemen zijn weggebleven. Laat het inderdaad zeker weten als er zich weer problemen voordoen. Goede en terechte vraag van je over het verhogen van de snelheid. Het abonnement dat jij hebt moet meer dan voldoende zijn en deze snelheid zou niet het haperende beeld mogen veroorzaken. Er wordt bandbreedte geserveerd voor tv (zo’n 8 mbit/s), dus daar kan het euvel niet liggen. Tenzij je bijvoorbeeld meer dan 10 apparaten hebt aangesloten op het modem, maar dit is bij jou niet het geval. Ik hoop in ieder geval dat de problemen nu definitief uit blijven! Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het dan zeker weten en maak er een mooie dag van! 

 

 

Reputatie 1

Is het verhogen van de snelheid een optie? 

Reputatie 1

Nog geen problemen weer gehad. Het gaat soms een hele tijd goed. En dan begint het weer. Onvoorspelbaar. Als het weer begint hoor je het. Bedankt voor je inzet. 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @ejteip, zoals beloofd heb ik het onderzoek voor je in de gaten gehouden! Mijn collega's van de technische dienst hebben het onderzoek inmiddels afgerond. Zij hebben de tv stream gemonitord en dit is de afgelopen dagen telkens 100% geweest. Er lijkt dan ook geen sprake meer te zijn van een probleem. Kan jij aangeven of jij inderdaad probleemvrij bent sinds een paar dagen? Ik hoop het enorm! ūüí™

 

Reputatie 7
Badge +4

Helemaal top @ejteip! Voor nu heb ik voldoende informatie en ga ik dagelijks checken of er iets uit het onderzoek naar boven komt. Dankjewel voor jouw geduld!