Beantwoord

Haperende Tv ontvangst ( continued)

  • 1 October 2022
  • 11 reacties
  • 171 Bekeken

Omdat het vorige topic door T-Mobile gesloten is, ga ik gewoon op vrolijke voet verder met het vervolg van de bagger service die T-Mobile levert. 

Met het vallen ven de bladeren valt ook de ontvangt van T-Mobile met duizelingwekkende snelheid. 

Ondanks het feit dat ik trouw elke nacht de tv-ontvanger uit zet omdat dat volgens de expert Sander de enige oplossing is om een probleemloos gebruik te kunnen maken van de Tv-ontvangst van T-Mobile, Desalniettemin moet ik nu dagelijks dezelfde routine doorlopen om gebruik te kunnen maken van de service waar ik geen misselijk bedrag voor betaal. 
De routine bestaat er uit dat ik tijdens het tv-kijken regelmatig de decoder uit zet en weer op start zodat:
1. het beeld synchroon loopt met het geluid. 
2. het beeld niet meerdere keren per uur op zwart slaat terwijl de uitzending wel door loopt.
3. de ontvanger niet meermaals meld dat er geen verbinding is met de video server.

Ik ben mij er van bewust dat dit allemaal geheel en al te wijten is aan mij en dat T-Mobile totaal geen invloed heeft op de bagger service die zij leveren. 

Gelukkig heb ik een usenet abonnement zodat ik tijdens de uren dat T-Mobile gewoon weigert om te leveren waarvoor ik betaal, illegaal gedownloade content kan bekijken. Dan heb ik in elk geval nog iets aan mijn TV.
Het mag misschien belachelijk lijken, maar ik kan niet wachten to Ziggo de dienstverlening van T-Mobile gaat overnemen. Slechter kan het nooit worden. 

icon

Beste antwoord door Boris 3 October 2022, 11:25

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Wil Eindhoven  Gelukkig zijn er meer tevreden
Ik kijk zonder boxen en d@t werkt perfect. 

Op de VRIENDELIJKE Vraag van Boris heb je 4 maanden terug nooit antwoord gegeven het kan zijn de moderators daarom dachten dat het opgelost was. Hopelijk kunnen ze je snel helpen en komt het helemaal goed.

 

MVG. En fijne zondag! 

Als ik zo kijk op de diverse sites waar mensen hun ervaringen delen dan komt T-Mobile er niet al te best uit. 
Ik heb niet meer gereageerd op de vraag van Boris omdat ik toch al wist dat het antwoord de “power flip” zou zijn.
Want dat is nou eenmaal het standaard antwoord op elke melding of vraag.  

Reputatie 7
Badge +14

Maar toch plaats je hier na 4 maanden weer dezelfde vraag. Dan toch weer er even op in gaan. Hoe is de decoder op het modem aangesloten? Met een directe kabel of zit er nog een draadloos of.ander stuk netwerk tussen?

Reputatie 7
Badge +14

Als ik zo kijk op de diverse sites waar mensen hun ervaringen delen dan komt T-Mobile er niet al te best uit. 
Ik heb niet meer gereageerd op de vraag van Boris omdat ik toch al wist dat het antwoord de “power flip” zou zijn.
Want dat is nou eenmaal het standaard antwoord op elke melding of vraag.  

Tja, waarom post je het dan weer?  Aannames werken nooit in je eigen voordeel. 
De moderators blijven uiterst vriendelijk en correct terwijl jij een zak kattenkoppen heb leeggegeten.
Ze doen hun uiterste best, wil je hulp aanvaard dat dan ook en anders doe je jezelf te kort. 


Ziggo, KPN,T-mobiel overal delen mensen hun negatieve ervaringen of vragen om hulp daar zijn deze Community’s ook voor. VOOR HULP! 
Ben tevreden dan kom je niet zo snel online met je verhaal😂

 

Tja, powerline adaptors, dat zegt al genoeg, ook al geloof je het niet, gebruik eens een week een kabel, misschien ben je dan overtuigd of kun je ons overtuigen van ons ongelijk.

Zal niet dezelfde bewoording gebruiken, die dingen zijn in de huidige tijd hopeloos storingsgevoelig, dus hoop dat je ze niet bij mijn Ziggo gaat gebruiken, krijgen we dezelfde discussie daar weer.

Als ik zo kijk op de diverse sites waar mensen hun ervaringen delen dan komt T-Mobile er niet al te best uit. 
Ik heb niet meer gereageerd op de vraag van Boris omdat ik toch al wist dat het antwoord de “power flip” zou zijn.
Want dat is nou eenmaal het standaard antwoord op elke melding of vraag.  

Tja, waarom post je het dan weer?  Aannames werken nooit in je eigen voordeel. 
De moderators blijven uiterst vriendelijk en correct terwijl jij een zak kattenkoppen heb leeggegeten.
Ze doen hun uiterste best, wil je hulp aanvaard dat dan ook en anders doe je jezelf te kort. 


Ziggo, KPN,T-mobiel overal delen mensen hun negatieve ervaringen of vragen om hulp daar zijn deze Community’s ook voor. VOOR HULP! 
Ben tevreden dan kom je niet zo snel online met je verhaal😂

 

Heerlijk die logica. “Omdat je steeds hetzelfde antwoord krijgt dat helemaal niks op lost krijgt, moet je dus die vraag maar niet meer stellen.”
Echt een typisch T-Mobile antwoord van hetzelfde laag IQ kaliber dat ik ook voortdurend van de “experts” krijg. 

 

@ Doornekamp33
Powerline adapters hebben bij mij altijd probleemloos gewerkt ondanks de “experts” die met ongefundeerde zwetsverhalen aan komen zetten dat ze altijd voor problemen zorgen. 
Sterker nog ik heb een tuinhuis waar ik mijn servers heb staan dat verbonden is met het huis d.m.v. poweradapters. Geen centje pijn.

En denk je niet dat ik niet allang UTP zou hebben gebruikt als dat mogelijk was geweest? 
Helaas zijn er binnen mijn huishouden wat mensen die niet enthousiast zijn over een UTP kabel dwars door de huiskamer heen en ik verdom het om sleuven in mijn muren te slijpen om zo'n kabel te trekken.   

Dat ze in je tuinhuis prima met een server werken kan natuurlijk prima, je hebt er dus meerdere in huis, Devolo zelf raad dit af, maar ja het werkt zeg je.

Een server kan wel effe een kleine verstoring verwerken, de TV stream niet, zoals je merkt valt dan de verbinding weg, dus stel ik voor, probeer het eens een week, zelfs dat wil Wil niet, dus succes bij Ziggo, zelfde problemen en als je voor de Next kiest zal je een Coax moeten hebben, zonder werkt die niet en de Next mini zal hetzelfde probleem geven.

Reputatie 7
Badge +14

Als ik zo kijk op de diverse sites waar mensen hun ervaringen delen dan komt T-Mobile er niet al te best uit. 
Ik heb niet meer gereageerd op de vraag van Boris omdat ik toch al wist dat het antwoord de “power flip” zou zijn.
Want dat is nou eenmaal het standaard antwoord op elke melding of vraag.  

Tja, waarom post je het dan weer?  Aannames werken nooit in je eigen voordeel. 
De moderators blijven uiterst vriendelijk en correct terwijl jij een zak kattenkoppen heb leeggegeten.
Ze doen hun uiterste best, wil je hulp aanvaard dat dan ook en anders doe je jezelf te kort. 


Ziggo, KPN,T-mobiel overal delen mensen hun negatieve ervaringen of vragen om hulp daar zijn deze Community’s ook voor. VOOR HULP! 
Ben tevreden dan kom je niet zo snel online met je verhaal😂

 

Heerlijk die logica. “Omdat je steeds hetzelfde antwoord krijgt dat helemaal niks op lost krijgt, moet je dus die vraag maar niet meer stellen.”
Echt een typisch T-Mobile antwoord van hetzelfde laag IQ kaliber dat ik ook voortdurend van de “experts” krijg. 

 

Je spreekt jezelf behoorlijk tegen. En ik verzoek je vriendelijk iets aardig te zijn. Ik ben geen TM medewerker. Of je wil hulp of niet maar stop met die kinderachtige onzin.

 

Reputatie 6
Badge +3

@ Doornekamp33
Powerline adapters hebben bij mij altijd probleemloos gewerkt ondanks de “experts” die met ongefundeerde zwetsverhalen aan komen zetten dat ze altijd voor problemen zorgen. 
Sterker nog ik heb een tuinhuis waar ik mijn servers heb staan dat verbonden is met het huis d.m.v. poweradapters. Geen centje pijn.

Ten eerste; laten we wel een beetje aardig houden. Anders wil niemand je hier meer helpen. 

Dat het altijd goed heeft gewerkt wil niet zeggen dat het nu geen problemen kan geven. 

Mijn auto werkte altijd perfect totdat ik twee weken geleden toch echt met pech langs de kant van de weg stond. Wat ik er mee wil zeggen alles kan kapot gaan. 

Ik ben het met @Doornekamp33 eens, meerdere devolos is niet geadvieerd door hun zelf. En zeker niet als je ook nog eens (zoals in het vorige topic aangegeven) via usenet gaat downloaden. Dat heeft zeker effect op de TV streams. Daarbij zijn devolo's niet ondersteund door TM. 

Ik snap dat het advies om tijdelijk een kabel te leggen niet de fijnste is voor in huis, maar om te zien of het probleem in het TM domein of in de powerline zit, is het wel nodig. 

Reputatie 7

Hi @Wil Eindhoven, dank voor je bericht. Ik heb direct met je meegekeken en zie dat het vorige topic inderdaad automatisch gesloten, omdat er geen reactie is gegeven. Ik begrijp je sentiment, maar wil vragen om via een vriendelijke manier met elkaar om te gaan. We doen ons uiterste best om je van de best mogelijke ervaring te voorzien en helpen je daar graag bij. Een powerflip is uiteraard niet het standaard antwoord, maar wél in sommige gevallen de oplossing. Voor de problematiek die jij ervaart, ligt dat anders.

Voor de bovenstaande problemen die je ervaart, zorg ik er graag voor dat er een onderzoek wordt gestart door onze technische diensten. Dit kan ik doen, mits de TV Box direct op het modem is aangesloten. Zoals aangegeven door @Doornekamp33, merken wij dat een powerline adapter wel degelijk invloed kan hebben op de tv stream. Ik ga hierbij nog graag in op de punten die je opnoemt.

Momenteel loopt er een algemeen onderzoek naar de drie punten die je benoemt, waarbij we opzoek zijn naar voorbeelden van de synchronisatie issues. Omdat ik graag wil dat dit eens en voor altijd de wereld uit wordt verholpen, wil ik je vragen naar een voorbeeld waarbij dit voorkomt. Denk hierbij aan de zender, programma, tijd en datum. Hiermee kunnen we jouw casus toevoegen aan het algemene onderzoek.

Dank voor je begrip en ik hoop je via deze manier een oplossing te kunnen bieden.

Reageer