Beantwoord

haperende zenders en synchoom lopen van films en praatprogramma's

  • 18 November 2022
  • 4 reacties
  • 67 Bekeken

Reputatie 2

Goeden avond. Ik word een beetje moe van T-Mobile. Geluid loopt nog steeds niet synchroon  Afspelen opgenomen programma stopt steeds. Oplossing: TV uit wachten weer opstarten etc. Niet kunnen zappen na bekijken van programma overzicht. Na het afspelen van opgenomen programma. Bij alle zenders.

Alle oplossingen : TV uit. Weer aanzetten. zener opzoeken en alles loopt weer tijdelijk.

Dar MOET de technische dienst van T Mobile wat aan doen. Nieuwe - beter - TV Box???

  •  
icon

Beste antwoord door Cal van Odido 19 November 2022, 11:57

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @bw.matthijs, goed dat je hier een topic over opent, ik wil dit graag en effectief voor je aanpakken! Ik neem aan dat je al een fabrieks reset op de TV Box hebt geprobeerd: hoe geef ik de TV Box een fabrieksreset? In dat geval zou ik je graag willen vragen of je voorbeelden van programma's en tijdstippen kan geven waarop het geluid niet synchroon loopt en van de opgenomen programma's die stoppen.

Hiermee kan ik ervoor zorgen dat we snel en effectief aan de slag kunnen op dit voor eens en voor altijd voor je op te lossen!

Reputatie 2

Ik heb dat al tig keer geprobeerd. Gebeurt bij alle zenders. Ook de NPO. Jullie hebben de tv box op afstand gereset. Ging even goed. Daarna niet meer. Ook het zappen van kanalen stopt. Iedere keer box uitzetten etc. Oplossing: geef een goed werkende box. Zelfs na een opgenomen programma kijken, lukt het zappen niet. Kom op T Mobile. Aan de slag

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @bw.matthijs, ik wil dit graag verder onderzoeken en daar kan ik jouw hulp goed bij gebruiken. Zou je onderstaande vragen zo uitgebreid mogelijk willen beantwoorden? Dan kan dit hopelijk zo snel mogelijk worden aangepakt!

  • Op welke zender(s) staat de TV als je dit ervaart? Zijn dit echt alle zenders
  • Welk programma ben aan het kijken? (datum/tijd) Geef minimaal twee van de meest recente voorbeelden
  • Gaat het om LiveTV, Terugkijken of een Opname?
  • Kijk je tv middels een TV Box van T-Mobile, via TV Anywhere of via de Smart TV app?
  • Je hebt twee TV Boxen, ervaar je dit op allebei of op één? Mocht het er specifiek één zijn, verneem ik graag het MAC adres.

Dankjewel! Kan je mij iets meer informatie geven over het probleem met het zappen? Gebeurt dat bijvoorbeeld ook op beide TV Boxen, en maakt het uit als je de afstandsbediening van de ander gebruikt? Als ik je stream bekijk is deze voor beide TV Boxen de afgelopen 17 dagen perfect. Wel meet ik een kleine verbreking in het modem. Zou je deze willen herstarten, samen met de converter? Dit kan ook helpen!

Reputatie 2

allemaal al een keer gedaan en doorgegeven. Ik ga als senior technische dient T-Mobil bellen. Ben het zat. Heb nu al spijt dat ik naar T Mobile ben overgestapt. en dat alleen omdat hier glasvezel werd aangelegd en omdat mijn vorige provider niet op dit vetelnetwerk mocht.

Reageer