Beantwoord

Harde schijf vol

  • 12 March 2018
  • 3 reacties
  • 348 Bekeken

Hi,
Ik heb nu anderhalve maand mijn box en ik krijg al de melding dat mijn harde schijf vol is. Nou lees ik hier dat dit veel voor komt en dat de enige oplossing een reset is. Ik heb ook problemen met pauzeren/afspelen. Als ik live tv pauzeer kan ik niet meer verder kijken. Staat dit in verband met elkaar en hoe los ik dit op? Ook dmv een reset?
Erg jammer dat dit al zolang speelt en nog geen betere oplossing voor is terwijl je daar extra voor betaald!
icon

Beste antwoord door Brian 14 March 2018, 16:10

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hi N. Emerencia, daar gaan we meteen naar kijken! Als eerste het pauzeren, wat bedoel je met dat je niet meer verder kan kijken? Bedoel je daarmee dat je het programma niet meer door kan laten lopen? Normaal gesproken gaat het programma weer verder zodra je weer op de pauzeren/afspelen knop drukt.
Voor je opnames kan je controleren of je harde schijf vol zit via de volgende stappen:

1. Klik op de afstandsbediening op Menu
2. Klik op On Demand
3. Klik op Opnames
4. Klik op Opnames
5. Is het opname balkje vol? Dan is de harddisk vol

Als de harddisk vol zit dan kan je wat opnames verwijderen. Is de harddisk niet vol? Voer dan de reset uit door de TV Box even van de stroom af te halen en los te koppelen van de netwerkkabel. Sluit daarna de TV Box weer aan op de stroom en zodra je de melding 'no ethernet cable detected' in beeld ziet kan je ook de netwerkkabel weer aansluiten. Ik hoor graag wat het resultaat is!
Bedankt voor je antwoord. Door de reset is de harde schijf weer leeg. Om je vraag te beantwoorden in kon wel pauzeren maar als ik dan verder wou kijken gebeurde er niks. Ik kan nu ook weer pauzeren en en verder kijken. Hopelijk is t hiermee opgelost. Groetjes Natasja
Reputatie 7
Hi Natasja, goed om te horen dat de reset heeft geholpen! Dan lag het pauzeren inderdaad ook aan de melding dat de harde schijf vol zat. Mooi dat het gelukt is, veel kijkplezier! 🙂

Reageer