Beantwoord

Heb sinds drie dagen haperend beeld

  • 2 October 2019
  • 2 reacties
  • 249 Bekeken

Heb sinds drie dagen een haperend beeld. Alle internet werkt goed. Alles geprobeerd, reset, kabels nagelopen, enz enz. Het is ook niet constant maar om de zoveel tijd. Het is wel storend.
Heb nog geen maand de aansluiting. Het werkte tot drie dagen geleden heel goed.
icon

Beste antwoord door Sander 9 October 2019, 11:14

Bekijk origineel

2 reacties

Ik wens je succes hiermee. Ben zelf al een jaar bezig om hetzelfde euvel opgelost te krijgen. Alles is hier vervangen en doorgemeten. Na 3 maanden kreeg ik eindelijk het verhaal dat aan hun systemen ligt. Nu weer 9 maanden later en niks opgelost.
Reputatie 7
Badge +6
Hoi @Wilma Verhage,

Ik help je graag verder! Ik zie dat je al veel uitgesloten hebt - dank. Het beste is om het stappenplan uit deze video in zijn geheel te doorlopen: blokkerig of haperend beeld.

Daarnaast heb ik nog een vraag: hoe is de TV Box verbonden met het modem? Is dit een directe verbinding of zit hier een switch, adapter of verlengstuk tussen? Kun je testen met een direct bekabelde verbinding? Speelt het probleem dan nog steeds?

Ik hoor graag, zodat jij snel weer probleemloos kunt TV-kijken!


@wastheretoo: deze tips gelden natuurlijk ook voor jou! Laat je mij weten of dit geholpen heeft?

Reageer