Beantwoord

Herhaald PINCODE vragen in APP die draait op AppleTV 4k

  • 24 October 2022
  • 6 reacties
  • 155 Bekeken

Tijdens het TV kijken soms midden in een programma wordt regelmatig om de PINcode gevraagd. Profiel staat op 18+ ingesteld dus daar ligt het volgens mij niet aan. Ik draaide de T-Mobile app op een Apple TV 4k. Iemand suggesties?

icon

Beste antwoord door TMTV 25 October 2022, 00:27

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Marc Heilen,

Welkom op de Community!

Volgens mij was hier laatst nog iemand met hetzelfde probleem. Toen was de oplossing om op een ander apparaat de instelling aan te passen, bijvoorbeeld via de mobiele app of de webversie. Langs die weg een nieuw profiel aanmaken zou je ook nog kunnen proberen. Ik hoop dat dit de oplossing is!

Ik heb dus hetzelfde probleem. 
En de voorgestelde oplossing die werkt niet. 

Waar komt de noodzaak voor een pincode vandaan? Het toevoegen van een pincode heb ik niet om gevraagd.

If it ain’t broken, don’t fix it…

Ik ook nooit ingesteld en kan het er ook niet vanaf halen, omdat er geen opties voor zijn in de app, webbrowser kan ik niet inloggen want blijft hij verwijzen naar de app…. Ik heb geen decoder aub help?

ook wil ik gewoon kunnen inloggen op de webbrowser van mijn iPad zonder doorverwijzing de app is gewoon crab

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Mike070, welkom op onze Community!

Ik heb zojuist je leeftijd een aantal keer veranderd. Zou je kunnen kijken of dit geholpen heeft?

 

@Jellos, als je met een iPad of iPhone kijkt is inderdaad de app nodig. De webversie is alleen te gebruiken met een laptop of desktop. Jouw profiel stond op AL, dit heb ik nu naar 18+ gezet. Als het goed is hoor je de melding niet meer te krijgen!

Goedemorgen allen,

Ik heb dus hetzelfde probleem: op sommige zenders wordt om de pincode gevraagd en dat is best irritant. Ik zag nu waarschijnlijk de oplossing: profiel op 18 zetten. Als ik vanmiddag thuis ben ga ik gelijk proberen of ik nu zonder pincode op alle kanalen kan komen. Hopelijk werkt het.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Harina, logisch dat je hier graag een oplossing voor wil en zo te horen heb je ‘m ook al te pakken! Met de leeftijdswijziging naar 18+ zal je geen verzoek meer krijgen op een pincode in te toetsen bij vrijwel alle zenders. Ik wens je daarom alvast heel veel kijkplezier toe! 😃

Reageer