Beantwoord

Herhalende opnamen verwijderen lukt niet

  • 19 November 2017
  • 18 reacties
  • 541 Bekeken

Het lukt me niet om herhalende opnamen te verwijderen. Deze blijven er eindeloos instaan en ik kan ze niet verwijderen bij geplande opnamen.

Help!
icon

Beste antwoord door Brian 24 November 2017, 12:24

Bekijk origineel

18 reacties

Reputatie 7
Hi Mvg1984, dat gaan we meteen oplossen! Je kan de herhalende opnames als volgt verwijderen:

1. Open het menu
2. Kies voor On Demand -> Opnames
3. Kies voor Gepland
4. Selecteer de gewenste Opname
5. Kies voor Bewerk Opname -> Verwijder herhalende opnames

Mocht het niet lukken laat mij dan even weten waar je precies vastloopt, dan kijk ik graag met je mee!
Op dit topic is het antwoord gegeven op de vraag die ik ook heb, helaas zonder resultaat. Het lukt me niet om een herhalende opname te stoppen van een serie die al is afgelopen... Hoe moet dit?
Ik probeerde bij Gepland, Bewerk Opname, en dan Verwijder herhalende opnames. Maar dan gebeurt er helemaal niks...
Reputatie 1
Dit probleem is bij ons ook. Na verwijderen te hebben gekozen blijft de opname in de lijst staan. Hoop gauw dat er een oplossing komt.
Reputatie 7
Hi @ju78 en @R. Koster,

Hier ga ik graag voor jullie achteraan. Via het menu konden jullie dus niet de herhalende opnames, via de vijf stappen van Brian, verwijderen? Dan wil ik het over een andere boeg gooien. Ik wil een fabrieksreset van de TV Boxen uitvoeren, zodat deze weer 100% herstelt en weer zo goed als nieuw is. Dit betekent wel dat alle oude opnames ook in één keer verwijderd zijn. Zijn jullie hier akkoord mee? Zodra ik een "ja" hoor, zal ik de reset uitvoeren!
Reputatie 1
Beste Aander,
Op dit moment staan nog programma's op de schijf die mijn vrouw nog wil zien.
Als we dit afgerond hebben gaan we een GO geven.
Gr. R. Koster
Dag Sander, dat geldt hier ook, ik zal me weer melden hier als het kan. Alvast dank!
Reputatie 7
Helemaal goed beiden, geef maar een seintje wanneer het nodig is! 🙂
Dag Brian,
We zijn zover, de box is leeg, zou je hem willen resetten voor ons?
Reputatie 7
Hey @ju78,

Ik heb zojuist je TV Box van een fabrieksreset voorzien. Niet schrikken wanneer hij zo uit het niets opnieuw gaat opstarten.😉 Ik hoor graag of het probleem hiermee is opgelost!
ik heb ditzelfde probleem. Opnames blijven maar herhalen terwijl de serie allang afgelopen is. Verwijderen lukt niet.
Reputatie 7
Badge +5
Hoi @Nicolebol, geen zorgen! Ik help je graag. Waar loop je precies tegenaan tijdens het verwijderen? Het resetten van jouw TV Box lijkt me voor jou ook de beste optie. Vergeet niet dat ik met een reset wel al jouw opnames zal verwijderen. Stuur mij hiervoor jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN via een privébericht. Dan ga ik zo snel mogelijk aan de slag!
[Klantgegevens verwijderd door moderator]
Reputatie 7
@Nicolebol Ik heb je TV Box zojuist een fabrieksreset gegeven, vanaf nu zou je weer op moeten kunnen nemen! 🙂

Goedenavond beetje oud topic. Ik heb op op het moment ditzelfde probleem en ben benieuwd of de "verwijder herhalende opnames" optie het na die reset wel gewoon doet om niet hetzelfde probleem weer te krijgen in de toekomst. Nu eerst zo snel mogelijk alle opnames bekijken. 

 

Groetjes Nick

Reputatie 4

Hey @Nickjasp, goed dat je dit aangeeft. Wanneer de reset is uitgevoerd, mag je er van uit gaan dat deze optie het hierna wel gewoon weer doet. Ik hoor het graag van je wanneer ik iets voor je kan betekenen. Ik sta dan voor je klaar! :muscle_tone2:

Hoi, zelfde probleem hier. Is er ook een mogelijkheid dat jullie de software kunnen updaten zonder dat de hele harde schijf gewist moet worden? Groeten,

Reputatie 7
Badge +16

@Flo25 Goedemiddag! Het kan zijn dat een “simpele” herstart van de gebruikersinterface ook werkt. Heb je de tip van Brian al uitgeprobeerd?

1. Open het menu
2. Kies voor On Demand -> Opnames
3. Kies voor Gepland
4. Selecteer de gewenste Opname
5. Kies voor Bewerk Opname -> Verwijder herhalende opnames

 

Onderstaand de stappen om een herstart van de gebruikersinterface uit te voeren:

1. Ga naar Menu
2. Klik op Instellingen
3. Klik op Systeeminformatie

4. Klik op Herstart
5. Klik op Herstart gebruikersinterface


De interface zal nu herstarten dit kan tot 2 minuten duren. 3 puntjes verschijnen linksboven in beeld.

 

Mocht ook dit niet werken, dan rest nog de factory reset. Dan ben je inderdaad wel je opnames kwijt. Sorry voor het ongemak!

Hoi Jason, dank voor de hulp. Het heeft gewerkt. 

Reageer