Herstarten

  • 29 May 2023
  • 19 reacties
  • 115 Bekeken

Reputatie 2

Na een aantal dagen geen problemen te hebben gehad, vandaag, na ongeveer een 15 min kijken, plotseling weer in beeld dat ik moet herstarten.

Dacht ik eindelijk van het probleem af te zijn. Is er een oplossing voor dit probleem?

Tommie van Odido 10 maanden geleden

Hi @Frodo2004, ik help je hier graag mee!

Zou je mij alleen iets meer informatie kunnen geven? Waar en waarop krijg je de melding dat je moet herstarten?  

Bekijk origineel

19 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Frodo2004, ik help je hier graag mee!

Zou je mij alleen iets meer informatie kunnen geven? Waar en waarop krijg je de melding dat je moet herstarten?  

Reputatie 2

Zat te kijken naar BBC first, al zo;n 15 minuten, toen ik de mededeling kreeg dat ik moest herstarten. Ik kijk op een Samsung tv via Wifi, dus niet via de tv box.

Vanmorgen zette ik de tv aan en moest gelijk weer herstarten. Dit was op RTL 4.

Reputatie 7
Badge +9

@Frodo2004 bedankt voor je snelle reactie!

Zou je voor mij de app kunnen verwijderen en opnieuw kunnen installeren? Helpt dit? Zo niet, kan je mij dan een foto sturen van de melding die je krijgt en hier in het topic delen? Dan kan ik het namelijk doorzetten naar onze techneuten! Hoor het graag, talk soon.

Reputatie 2

Dit is de mededeling. Zojuist helemaal geen beeld meer. Wel Samsung tv. Maar geen T Mobile. Heb alles van stroom gehaald. Nu werkt het weer. Het is wel heel vervelend.

Reputatie 2

Heb de app verwijderd, maar hoe krijg ik deze nu weer terug?

 

Reputatie 7
Badge +9

@Frodo2004 deze foutmelding heb ik nog niet eerder gezien, hopelijk is het na het downloaden verholpen!

Zo installeer je de app:

  1. Op de TV gaat de klant naar Home > Apps
  2. Via Search (Zoeken) zoekt de klant op ‘T-Mobile TV’
  3. De T-Mobile TV app heeft een magenta logo > Installeren
  4. Na het installeren kiest de klant voor ‘Add to Home-screen’ 
Reputatie 2

Heb de app weer geïnstalleerd en vanmorgen hoefde ik niet te herstarten. Dus ik wacht het af.

Reputatie 2

Helaas, vanmorgen weer opnieuw moeten herstarten. Het probleem is dus nog steeds niet opgelost. Is heel vervelend.

Reputatie 7
Badge +9

@Frodo2004 bedankt voor de update!

Zou je de tv bekabeld kunnen aansluiten op het modem? Ik gok namelijk dat de tv verbinding verliest met wifi. Het kan ook zijn dat er iets mis is met de netwerkkaart van de tv. Ik ben benieuwd of een bekabelde verbinding dit euvel verhelpt!

Reputatie 2

Bekabeld gaat niet. TV is net nieuw. Heb 100 mb ontvangst via WiFi.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Frodo2004, er is gisteren een update geweest voor de Samsung app! Zou je de app nog een keer opnieuw willen installeren en mij dan kunnen laten weten of dit het heeft opgelost? Waarom lukt het niet om de tv bekabeld aan te sluiten? Is er geen enkele mogelijkheid om dit te testen?

Reputatie 2

Afstand modem naar tv is te groot. Vandaag 2 keer tv aangezet, maar hoefde niet te herstarten. Update van Samsung wordt automatisch geïnstalleerd.

Tot nu toe geen problemen, dus ik wacht het af.

Reputatie 7
Badge +9

@Frodo2004 bedankt voor de update! Ik hoop dat de nieuwe update dit euvel zal verhelpen. Zo niet, wil ik je toch vragen om een kabel proberen te trekken tussen het modem en de tv. Dan kunnen we een aantal factoren uitsluiten namelijk. Hopelijk blijft hij het nu doen!

Reputatie 2

Ik laat het weten. In ieder geval bedankt voor het meedenken.

Reputatie 2

Toch weer herstart problemen. Meestal 1 keer per dag. Soms bij de eerste keer en soms later op de dag. Ik kan soms 15 minuten naar een zender kijken en als ik dan overschakel naar een andere zender, dan krijg ik de mededeling herstarten.

Ik vind het maar een vreemde zaak. Ik verwacht echter geen oplossing meer.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Frodo2004, ik had gehoopt dat dit issue verholpen zou zijn!

Zou je een aantal vragen kunnen beantwoorden? Dan kan ik het met zoveel mogelijke informatie doorzetten naar onze techneuten!

  1. Welke type TV heb je?
  2. Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV? Dit is te vinden bij de instellingen van de TV (Let op: dus niet de app!)
  3. Wat is de software versie?
  4. Welke versie van de Smart TV app is geïnstalleerd? (Ga in de app naar Account > Instellingen > Over)
  5. Bij welke zenders doet het probleem zich voor?
  6. Doet hetzelfde probleem zich ook voor bij andere apparaten?

Ik zie graag je reactie terug, dan zet ik het direct door naar onze techneuten!

Reputatie 2

Samsung Neo Qled 55

Tizen

1430

Firmware T PTMDEUC 1430.1

Alle zenders.

Op computer en tablet geen problemen.

Vandaag nog geen problemen.

Ik hoor het wel.

 

 

Reputatie 7
Badge +9

@Frodo2004 bedankt voor je snelle reactie en duidelijke info!

Ik heb dit direct doorgezet naar onze techneuten, zij gaan voor je aan de slag. Als ik hier meer over weet, kom ik bij je terug! 

Reputatie 2

Dank je. Heb al bericht van de tech afd. Ik wacht het af.

Reageer