Beantwoord

History Channel NL ondertiteling tv anywhere IOS en Apple TV

  • 14 February 2020
  • 7 reacties
  • 330 Bekeken

Reputatie 3

Goedendag,

Weet iemand hoe en of het mogelijk is om nederlandse ondertiteling te activeren voor History Channel in de TV Anywhere iOS en Apple TV app? 

Alvast bedankt,

gr,

Johan

icon

Beste antwoord door leeuwj1985 1 March 2020, 16:15

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6

Hoi,

 

In de instellingen menu van je ontvanger kun je dit activeren.

 

Oeps… zie nu pas dat je dat niet bedoeld. Ik heb geen Apple dus kan je helaas niet verder helpen.

Reputatie 3

Klopt gaat echt om de TV anywhere omgeving wat ik zie dat op de tv anywhere website de ondertiteling ook niet werkt. Het kanaal zelf is wel nederlands zoals de reclame maar zodra er een programma begint dan is er geen ondertiteling.

 

Reputatie 6

Klopt, er is een probleem bij de ondertiteling van History. Ik had dit al gezien, alleen wist ik niet van welke bron dit was. Ik heb namelijk geen tv van T-Mobile.

kan webcare hier meer over vertellen.

 

Een reactie duurt gemiddeld 24/48 uur. De reacties gaan op volgorde.

Reputatie 7
Badge +1

Net ook even gekeken en op de iPhone geen ondertiteling en ook op de laptop niet met tv anywhere,  met de settopbox is er wel ondertiteling

Reputatie 3

@TMobile  is hier al meer bekend over?

Reputatie 7

Hey @leeuwj1985,

Dit is inderdaad een bekend issue en aangemeld bij onze techneuten. Op dit moment is er jammer genoeg nog geen oplosdatum bekend, maar een oplossing zal zeker volgen!

Reputatie 3

Beste @Piotr 

 

Ik zag dat dit weekend het probleem is opgelost! Fijn om weer NL ondertiteling te hebben op History Channel. Bedankt voor het oplossen!! :sunglasses:

Reageer