Beantwoord

Hoe bestel ik een nieuwe afstandsbediening?

  • 26 October 2017
  • 14 reacties
  • 9284 Bekeken

Goedenavond,

Onze afstandbediening van Interactieve TV Box is aan vervanging toe.
We willen graag een nieuwe, is dat mogelijk.

Groetjes
icon

Beste antwoord door Brian 1 November 2017, 13:13

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

14 reacties

Reputatie 5
Badge
Mijn advies koop een Logitech Harmony, hiermee kun je al je apparaten bedienen!
Reputatie 7
Hi De Grenadier, dat is zeker mogelijk! Wat is er mis met de afstandsbediening? Mocht hij niet meer goed reageren dan kan je nog proberen om de afstandsbediening te resetten en opnieuw te koppelen aan de Tv-Box, hoe je dat doet vind je in dit topic. Mocht dit het probleem niet verhelpen laat het dan even weten, dan stuur ik een nieuwe afstandsbediening naar jullie op!
Goedenavond,

Het probleem is dat de afstandbediening al meerdere malen is gevallen op de plavuizen en daardoor volgens mij niet adequaat meer reageert.

Begrijp ik het goed, zijn er geen kosten aan verbonden of wel.
Zo ja welke, anders alternatief Herels Tom ????
Reputatie 7
Hi De Grenadier, ai daar kunnen ze over het algemeen inderdaad niet zo goed tegen haha. Ik heb een nieuwe afstandsbediening voor je besteld, hier zijn inderdaad geen kosten aan verbonden. Hij wordt binnen een aantal werkdagen bij je thuis bezorgd zodat je weer zonder problemen kan zappen! 🙂
Alvast bedankt
Hoi tmobile,

Ik ben mijn afstandsbediening kwijt en heb overal gezocht. Zouden jullie een nieuwe kunnen sturen?? Alvast bedankt, tim
Hoi Tim,

Om een nieuwe afstandsbediening te bestellen kun je het beste even bellen met de klantenservice. Zij kunnen de afstandbediening dan gelijk voor je op de post doen.
Reputatie 7
Hoi wouters.tim,

Kijk eens in ons afstandsbedieningstopic. Hiermee kunnen de meeste mensen de afstandsbediening weer werken krijgen. En als het niet lukt, staat er ook uitleg hoe een nieuwe te bestellen (via mij!).
Ha, even vraag tussendoor. Zoek al n week mijn afstandsbediening!!
Wanneer ik morgen bel en een nieuwe bestel, hoe lang duurt het dan?
En is hij weer simpel te gebruiken?
Ben echt superonhandig....
Vrgr
Ha Wagga,

Als je vandaag belt, kan de nieuwe afstandsbediening vandaag nog op de post. Je zou hem dan morgen thuisbezorgd krijgen.
Reputatie 7
Ha, even vraag tussendoor. Zoek al n week mijn afstandsbediening!!
Wanneer ik morgen bel en een nieuwe bestel, hoe lang duurt het dan?
En is hij weer simpel te gebruiken?
Ben echt superonhandig....
Vrgr


Of je stuurt mij een privébericht met je postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van je IBAN. Succes met de zoektocht! En anders zie ik je bericht wel verschijnen. 🙂
Is het mogelijk om.een nieuwe afstand bediening te krijgen. Is voor 2e tv toestel. Oude, nog met logo van Vodafone, doet het niet goed meer. Batterij is nog goed. Reset gedaan en alle andere tips van dit forum gevolgd. Resultaat blijft uit.

Groetjes
Reputatie 4
Hi @meam, dat is zeker mogelijk. Ik heb dit gelijk voor je in orde gemaakt! Je ontvangt hem zo snel mogelijk in huis. 😄
Dank je wel voor de service