Beantwoord

hoe de tv gids gebruiken om je computer

  • 9 April 2022
  • 6 reacties
  • 68 Bekeken

zit vaak achter computer en dan kijk ik journaal of iets anders. Maar hoe kan je in je tv gids die je scherm opvraagt en te zien krijg terug of verder in de tijd. Om bv te zien wat er vanavond komt op de tv of wat je gemist hebt ? dus alleen op die dag niet een dag terug of verder. Mis ik iets

icon

Beste antwoord door TMTV 9 April 2022, 20:40

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @edwinvdgraaf,

Welkom op de Community!

Helemaal onderaan staat een horizontale balk waarmee je binnen 1 dag kunt scrollen. Zo ziet het er bij mij uit in Chrome en Firefox:

Lukt het hiermee?

zit vaak achter computer en dan kijk ik journaal of iets anders. Maar hoe kan je in je tv gids die je scherm opvraagt en te zien krijg terug of verder in de tijd. Om bv te zien wat er vanavond komt op de tv of wat je gemist hebt ? dus alleen op die dag niet een dag terug of verder. Mis ik iets

bedoel je dit balkje ? geprobeerd lukt niet zie wel iets veranderen (muis) maar kan niet slepen. Moet wel zeggen dat ik Safari gebruikt, maar dit bedoel ik wel. Alvast dank 

Reputatie 7
Badge +6

Ik kan het niet met Safari testen, maar ik bedoelde deze:

Is die bij jou ook zichtbaar? Kun je anders een screenshot sturen van hoe het er bij jou uitziet?

sorry wilde print screen maken, maar voordat ik dat wilde doen wilde ik het voordat ik dat deed even testen op google (crhome) daar zag ik het balkje, dusssss OLA .

Daarna OPNIEUW opstarten safari en inloggen en zag Ook het balkje (maar moet zeggen nog nooit gezien) 

 

Sorry misschien mijn fout maar wel heel heel erg bedankt !!!!

misschien wordt ik OUD

groetjes Edwin

excuses 

Reputatie 7
Badge +6

Geeft niks hoor, ik ben blij dat ik je heb kunnen helpen. Daar is deze Community voor.