Beantwoord

Hoe los ik de storing op de tv op?

  • 3 June 2019
  • 4 reacties
  • 292 Bekeken

Er is continu storing op de tv, het beeld is schokkerig of blijft helemaal stil staan. Soms gaat het een uurtje goed, meestal is tv kijken onmogelijk. Alle stappen op de fora al gevolgd, meerdere keren stroom eraf en reset, maakt geen enkel verschil. En wat is T-mobile slecht bereikbaar! Heel frustrerend.
icon

Beste antwoord door Sander 14 June 2019, 12:51

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Hallo @Esthervt

Op dit moment heeft T-Mobile last van groeistuipen veel nieuwe klanten in een korte tijd zorgt altijd voor een piekbelasting op de helpdesk. Gelukkig kan je je vragen ook hier stellen en proberen we je zo goed mogelijk te helpen.
Lukt het om te testen met een andere netwerkkabel ?
Welk modem gebruik je. T-Mobile heeft op dit moment 4 verschillende modems in omloop.
2 verschillende Draytek's , Huawei en de laatste is de Zyxel.
Heb je internet via DSL of glasvezel ?
zou je eens een snelheidstest kunnen doen met een computer of laptop bekabeld aangesloten op het modem ? dit is belangrijk om zo te kunnen achterhalen of er geen snelheid problemen zijn, bijvoorbeeld door dat een modem niet goed is aangesloten. als je internet verbinding niet snel genoeg is dan krijg je namelijk ook blokjes in beeld.
Hoi, bedankt voor de snelle reactie! Ik heb internet via DSL. De verbinding is getest en razensnel. Het modem is van Huawei.
Reputatie 7
Hoi @Esthervt,

Ik denk graag met je mee! Vaak is de oplossing verrassend simpel. bedankt voor je antwoorden hierboven. Ik wil graag nog de volgende dingen weten. Op die manier weet ik precies wat er speelt en wat de oplossing kan zijn.

1) Hoe is de TV Box verbonden aan het modem? Beschrijf hierbij alle eventuele apparatuur, switches en adapters. Kun je ook testen als de TV Box met 1 internetkabel direct is verbonden met het modem LAN poort 3 of 4?
2) Als het TV beeld blokt, kun je dan een snelheidstest met een bekabelde PC/laptop uitvoeren? Welke snelheid haal je dan?
3) Heb je een TV Box met opnamefunctie? Verwijder dan opnames. Soms kan een TV Box wat in de war raken als de opnamecapaciteit vol raakt.

Ik hoor graag, zodat we ervoor kunnen zorgen dat je snel weer haarscherp beeld krijgt!
Het is inmiddels opgelost!! Bedankt voor de reactie.

Reageer