Beantwoord

Hoe sluit ik Tmobile TV aan op een eigen router die aan de Tmobile router/modem hangt?

  • 18 October 2019
  • 1 reactie
  • 733 Bekeken

Reputatie 1

Ik wil graag een eigen router gebruiken icm met de router/modem van Tmobile. Nu begrijp ik dat ik de router/modem van Tmobile (zyxel T50) niet kan vervangen met mijn eigen router, dus hij moet er achter komen te hangen. 

Wat ik op dit moment heb gedaan, is de nieuwe router (asus) ingesteld als acces point en deze aan de Tmobile router/modem gehangen. Qua internet lijkt het te werken, maar TV niet. Althans, het werkt niet als ik het TV kastje via een LANkabel aansluit op de Asus router… Pas als ik hem in de Tmobile router/modem stop, werkt de TV naar behoren…Wat moet ik isntellen zodat de TV vanuit mijn asus kan komen ?Of is dit niet mogelijk? 

Uiteindelijk wil ik graag weten:

  1. of ik mijn TV kastje via LAN op mijn Asus router kan aansluiten, en hoe ik dat dan instel zodat TV werkt (nu loopt het beeld na 2 sec vast)…
  2. Of ik los van het instellen van de Asus als acces point...verder nog iets moet instellen om dat als mijn main router te gebruiken 

thanks! 

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Marcel MCi 18 October 2019, 15:22

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +2

Hallo Thorax88,

Access point mode van je eigen router is goed. Kan je eens proberen om de DHCP op je eigen router uit te zetten? De tv box krijgt nu waarschijnlijk een IP adres uit een andere range?

Mvg. Marcel

Reageer