Beantwoord

Hoogeveen geen internet 31-12

  • 1 January 2021
  • 5 reacties
  • 163 Bekeken

Hoogeveen weer storing

icon

Beste antwoord door Sander 1 January 2021, 12:01

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7

Hoi @h.mulder56,

 

Ik heb meteen de verbinding gecontroleerd. Ik heb het vermoeden dat het inmiddels hersteld is en dat er gisteravond (timing!) een korte onderbreking was. Mocht dat niet zo zijn, kun je dan deze reset uitvoeren?

  1. Koppel de internetkabel en stroomkabel los van de Interactieve TV Box.
  2. Haal het modem 10 seconden van de stroom. 
  3. Als het modem is opgestart kan je de TV Box weer aansluiten op de stroom.
  4. De TV Box geeft nu de melding "Geen internetkabel gevonden". Je kan nu de internetkabel ook weer aansluiten.

Helpt ook dat niet, kun je dan beschrijven welke lampjes er branden op het modem? 

 

In ieder geval wens ik je alvast een gelukkig nieuwjaar! 

Hij doet het weer, bedankt.

De TV box is wel oud aan het worden, is nog een Vodafone TV box. Kan dat ook van invloed zijn?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @h.mulder56, in principe kan de ouderdom van de box an sich niet veel kwaad - zij het dat de processor wel trager is dan de boxen die we momenteel uitleveren. Heb je een smart TV met HDMI-ingang? Zo ja: ik kan de box omruilen voor de Amino Aria 610x, die draait iets sneller op het nieuwe platform. Laat me weten of ik dit in orde kan maken voor je, dan doe ik dat zo snel mogelijk.

Een gezond, gelukkig en geweldig 2021 toegewenst! 😄

Nee we hebben geen smart tv. Dus bedankt. Zodra we een andere tv nemen zal dit een smart tv worden. In ieder geval bedankt. En ook een gelukkig nieuw jaar gewenst.

Reageer