Beantwoord

iCloud fout 51499

  • 15 May 2022
  • 4 reacties
  • 71 Bekeken

Nemen al een tijdje op via cloud. Alleen nu krijg ik bij sommige opnamens 514999. Bij de box loopt hij helemaal vast. Op telefoon geeft hij 514999. Het is niet bij alle opnames. 

icon

Beste antwoord door Lisa 17 May 2022, 10:56

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7

Hi @Dedomo en @ingKevin, heel goed dat jullie ons hiervan in dit topic op de hoogte brengen! Gelukkig kan ik jullie laten weten dat onze technische dienst ontzettend druk bezig is om deze issues met Cloud Opnemen zo snel mogelijk op te lossen. Onlangs is dit dan ook gesignaleerd als een algemeen probleem. Excuses voor het ongemak. Weet dat we er alles aan doen om ervoor te zorgen dat jullie heel snel weer probleemvrij zijn! ❤

@Lisa Ik heb ook het probleem dat het geluid niet synchroon loopt met het beeld. Ook via het opnames stukje maar ook soms op bijv. de rtl4 zender.

Reputatie 7

Hi @ingKevin, wat rot dat je ook nog een extra probleem ervaart! Toevallig heeft ook dit onze volledige aandacht en loopt hier momenteel ook een onderzoek voor. Mijn collega's zijn bezig om ook dit zo snel als ze kunnen te verhelpen. 

Ja, ik heb sit probleem dus ook. Via tv anywhere krijg ik de meldingen bij mijn opnames van 2 weken geleden "de verraders" van rtl4.