Beantwoord

Iedere dag harde reset tv-box

  • 22 November 2020
  • 1 reactie
  • 451 Bekeken

Ik heb sinds donderdag T-Mobile thuis en tot nu toe elke dag een harde reset met paperclip moeten doen, omdat de TV box (Aria 7x) een blauw lampje geeft maar geen beeld en verder nergens op reageert. Dit vind ik echt waardeloos. 
 

Ik ben tevreden over internet en ben ook al geruime tijd een tevreden abonnee van mobiele telefonie, maar over tv ben ik echt niet te spreken. Het stotterende beeld bij voetbalwedstrijden is al bij een ander topic aangekaart, maar daar komt geen reactie op. De klantenservice zei dat dit vanzelf over moet gaan maar dat is dus nog niet gebeurd. Als dit zo blijft ga ik mijn abonnement beëindigen binnen de bedenktijd, want ik vind het onnozel dat ik elke ochtend eerst de tv-box moet resetten. Is vervanging van de tv-box een optie, of is dit een bekend probleem?

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 24 November 2020, 15:11

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Danielleer, je geeft aan dat er geen reactie op komt, maar we proberen het probleem zo goed mogelijk uit te zoeken. Daar zijn standaardvragen jammer genoeg ook een onderdeel van. Bedankt trouwens voor jouw reactie op mijn vragen, ik ga navragen bij de technische dienst in hoeverre het issue met de Aria 7x nu oplosbaar is. Er is inderdaad een tijdelijke workaround, welke dat precies is, wordt niet vrijgegeven. 

De specialisten updaten elke dag een nieuwe lijst met gebruikers waar die workaround toepasbaar bij is. Hoe de vork precies in de steel zit, is mij ook nog niet duidelijk, maar dat wil zeker uitzoeken. Hier kom ik in het andere topic zeker op terug: Stotterend beeld op het nieuwe T-Mobile TV

Ik wil je graag tot slot nog verzoeken om niet extra topics aan te maken waarin je hetzelfde aankaart/opmerkt als in je andere berichten. Dat is niet kinderachtig bedoeld, maar we werken volgens bepaalde huisregels. Wanneer er extra topics van gelijke strekking gecreëerd worden, is het voor ons als moderators lastiger te traceren en bij te houden. Tevens wordt meerdere berichten plaatsen met betrekking tot hetzelfde onderwerp gezien als spam. Ondanks het feit dat ik je insteek volledig begrijp, wil ik je verzoeken hier rekening mee te houden. Thanks en ik spreek je in het andere topic! 

Dit topic zal ik nu sluiten.