Beantwoord

Ik kan "zenderoverzicht" niet activeren. Ook niet via filter.

  • 11 May 2022
  • 5 reacties
  • 65 Bekeken

Reputatie 3

Ik wil het zenderoverzicht in beeld krijgen maar die knop kan ik niet activeren.

icon

Beste antwoord door Boris 11 May 2022, 14:41

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7

Hi @Rien.1945,

Goed dat je het navraagt! Belangrijk om in beeld te hebben is waar je dit probleem ziet, is dit bijvoorbeeld bij de TV Box, TV Anywhere of de Smart TV app? Als ik ervanuit ga dat het hier gaat om de TV Box en de TV gids, stuur ik alvast een link mee naar de handleiding van de afstandsbediening: Thuis Handleiding  Mocht je toch een andere insteek hebben, laat het vooral weten. 

Reputatie 3

Boris bedankt. Denk dat het niet goed is begrepen. Het gaat om het overzicht om uit te printen, dus op de pc bij jullie site. 

Reputatie 7

Helemaal helder @Rien.1945 en mijn excuus voor de verwarring! Hierbij direct de overzichten, verschillend voor de twee tv platformen die wij aanbieden. Mocht je gebruik maken van het Interactieve TV platform, kan je gebruik maken van de volgende link: Zenderoverzicht Interactieve TV. Mocht je gebruik maken van T-Mobile TV is het de volgende link: Zenderoverzicht T-Mobile TV. Via de links kan kom je als het goed is helemaal op de juiste plek om het Zenderoverzicht te bekijken én uit te printen.

Reputatie 3

Bedankt voor je reactie. Als ik naar de link “zenderoverzicht” ga gebeurt er verder niks. Standaard staat “alle zenders” aangevinkt maar ik kan daar niets veranderen of activeren. Bij deze links gebeurt dus verder niets. Groeten, Rien.

Reputatie 7

Hi @Rien.1945, heel fijn dat je dit aangeeft en excuses voor deze ervaring! Zojuist is ook gesignaleerd door mijn collega's van de technische dienst dat het zenderoverzicht op de website niet meer werkt. Dit is vanochtend gelijk doorgezet, zodat deze hopelijk zo snel mogelijk weer terug kan komen. Er wordt aan gewerkt!