Beantwoord

ik nwn kpn gewend!

  • 24 July 2021
  • 3 reacties
  • 112 Bekeken

graag volgende verbeteringen: tekst meer contrastrijk of vetter; ik mis teletekst en de Netflix en Youtube apps!!!!!

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 26 July 2021, 11:19

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hi @t.stupers,

Bedankt voor jouw feedback, daar hebben wij een hoop aan én daar luisteren wij graag naar! Wij hebben teletekst uitgefaseerd zodat wij nu en in de toekomst meer capaciteit hebben om de kwaliteit van onze TV dienst uit te breiden en te verhogen. 

Bij ons bestaat ook de wens om jou apps aan te kunnen bieden, alleen durf ik niet te zeggen op wat voor een termijn dit zal gebeuren. Daarnaast denk ik graag mee om tot een tijdelijke oplossing te komen. Zo kan wellicht jouw TV zelf deze opties al ondersteunen of is een Chromecast misschien een mooie optie is om alsnog van Netflix en Youtube gebruik te kunnen maken.

Ik neem dit zeker mee en wij blijven hard timmeren aan onze service om jou steeds meer te kunnen bieden!

Perfect! Kijken jullie ook nog eens naar de leesbaarheid van de tv gids: dunne witte letters op een grijs vlak en dat alles nog eens transparant met zenderbeelden erachter! To much en slechter leesbaar. 
 

mvg Ton

Reputatie 6

Hoi @t.stupers, ik wil je vragen of je jouw wensen wilt delen in het speciaal daarvoor bedoelde topic. Alle wensen en suggesties worden hier verzameld voor ons speciale TV team, vanuit daar wordt er gekeken wat er haalbaar is om te realiseren!

Reageer