[Info] Onderhoud Thuis TV in de nacht van maandag (19-11) op dinsdag (20-11)

  • 1 November 2018
  • 4 reacties
  • 1399 Bekeken

Reputatie 7
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1188 reacties
We werken continu aan de verbetering van ons netwerk, zodat jij altijd optimaal kunt internetten, TV-kijken en vast Bellen. Daarom voeren wij onderhoud uit op ons netwerk in de nacht van maandag 19 november op dinsdag 20 november tussen 01:00 uur en 06:00 uur.

Wanneer?
We voeren dit onderhoud uit in de nacht van maandag op dinsdag tussen 01:00 uur en 06:00 uur. Gedurende deze tijd kan je geen gebruik maken van je vaste TV. Je kan wél gebruiken maken van TV Anywhere via de app of via je browser! Bellen en Internet blijven ook gewoon beschikbaar. Naar alle verwachting is het onderhoud in ongeveer een uur uitgevoerd.

Wat moet jij doen?
Voor het onderhoud hoef je zelf niets te doen. We doen het op afstand.

Als we klaar zijn
De TV-dienst gaat vanzelf weer werken. Werken jouw diensten na het onderhoud toch niet? Volg dan onderstaande stappen:

1. Koppel de netwerkkabel en stroomkabel los van de TV Box.
2. Voer vervolgens een powerflip uit van het modem (20 seconden van de stroom).
3. Als het modem is opgestart sluit je de TV Box weer aan op de stroom.
4. Wanneer de TV Box de melding geeft: ‘Ethernet not detected, Please connect ethernet cable’ kan je ook de netwerkkabel weer aansluiten.

Verandert er nog iets?
Dit onderhoud is vooral gericht om alles goed te houden. Zichtbaar verandert er dus niets. Het zorgt ervoor dat onze systemen stabieler werken.

Alvast bedankt voor het begrip. Heb je vragen over het onderhoud? Reageer dan gerust op dit bericht!

4 reacties

Reputatie 3
Het lichtje ging niet vanzelf uit vannacht. Ook geen theedoek gebruikt. Prima tip, maar niet waar ik op hoopte.
Reputatie 7
Hoi @janjoost, dit onderhoud is bedoeld als zijnde netwerkverbetering. Dat houdt in dat er geen nieuwe functionaliteiten op de TV Box worden ingeladen, maar dat we ervoor zorgen dat de verbinding nóg stabieler wordt. Maak jouw wens(en) zeker kenbaar! We hebben een topic met een Wensenlijst, waarin we de wensen van onze klanten verzamelen. Hierop kijken de productmanagers mee, dus zodoende weten zij hoe groot de wens is en welke wensen zij moeten onderzoeken.

@SAM_024 Hoi Sam, goede en begrijpelijke vraag! De TV Box wordt voorzien van de nieuwste netwerkupdates en om deze in te laden, zet hij zichzelf uit en aan. In sommige gevallen heeft de Box hier moeite mee en zal de klant zelf de Box aan en uit moeten zetten. Ik kan je niet beloven dat jouw TV Box zichzelf niet automatisch weer aanzet. Wel kan ik je aanraden een (hand-/thee)doek over de TV Box te leggen die nacht, zodat het licht je niet wakker maakt. Dat doe ik zelf ook als een lichtje me stoort in mijn donkere kamer, werkt perfect!
Reputatie 3
Is het ook mogelijk om na de update de tv box weer in stand-by modus te zetten? Na iedere update word ik midden in de nacht wakker door een enorm blauw licht die door de slaapkamer schijnt en juist van blauw licht word je actief. Alvast bedankt.
Zijn de verbeteringen ook merkbaar voor de klant?

Kunnen we nu eindelijk eens, zonder eerst de TV aan te hoeven zetten, direct een radiozender kiezen met de afstandsbediening?
Een grote wens van vele klanten.

Reageer