[info] Onderhoud update TV


Reputatie 7
Update 27-06-2017
Het onderhoud is afgerond, na de update bleek er een reset van de TV Box nodig te zijn, we hebben dit zojuist voor iedereen op afstand uigevoerd en alles werkt weer zoals je gewend bent! Mocht je toch nog problemen ervaren reset je TV Box dan even handmatig door de stroom er 10 seconden af te halen en de TV Box daarna weer aan te sluiten.

---------------------

We willen het beste voor TV. Achter de schermen zijn we continu bezig om verbeteringen door te voeren. Of, zoals in dit geval, simpelweg onderhoud uit te voeren om de TV soepel te laten werken. Dit doen we 's nachts van maandag op dinsdag.

Wanneer?
Het onderhoud vindt plaats van maandag 26 juni op dinsdag 27 juni. Klokslag twaalf uur krijg je een onderhoudsmelding te zien op je TV. Deze melding verdwijnt zodra het onderhoud is afgerond. Dit duurt maximaal van 0:00 tot 06:00.

Wat gebeurt er?
Je hoeft hier niets voor te doen. Op afstand zullen wij het onderhoud uitvoeren. Ook na afloop zal de TV gewoon weer beschikbaar worden. In uitzonderlijke gevallen dien je de TV Box even van de stroom te halen.

Verandert er nog iets?
Dit onderhoud is vooral gericht om alles goed te houden. Zichtbaar verandert er dus niet veel. Het zorgt ervoor dat onze systemen stabieler werken. Heb je een TV Box met opnamefunctie? Dan zijn er wel enkele zichtbare verbeteringen. Klik op 'Toon inhoud'.

Na de update is het makkelijker om opnames te verwijderen.
  • Zo kun je alle bekeken opnames tegelijk verwijderen (het wordt gemarkeerd als bekeken wanneer je meer dan 50% van de opname hebt gezien).
  • Ook kun je herhalende opnames van een programma verwijderen, als je bijvoorbeeld een serie opgenomen hebt.
  • Ook kun je na de update àlle opnames in één keer verwijderen (hier heb je wel je TV-pincode voor nodig).

Je kunt dit doen door naar opnames te gaan en dan in plaats van Nieuw de Opnames te selecteren waar alle gemaakte opnames te vinden zijn.



Selecteer Verwijderen aan de linkerkant van je scherm en kies een van de gewenste opties. Vanuit Gepland kun je er ook voor kiezen om alle ingeplande opnames te verwijderen, alle herhalende opnames van een programma of alleen de geselecteerde herhaling.




Wanneer je kiest voor het verwijderen van Alle Opnames zal er om de TV-pincode gevraagd worden. Weet je deze code niet meer,
dan kun je die in My T-Mobile Thuis terugvinden.




=> Alvast bedankt voor het begrip. Vragen? "Reageer op dit bericht." 🙂

33 reacties

Voor de update van 27 juni kon ik nog kiezen uit digitale radio....deze optie is nu weg. En dat vind ik erg jammer
Reputatie 7
Hoi Kim, aangezien je vraag over de update gaat, heb ik deze hier geplaatst.

Vreemd dat de radiozenders weg zijn, die zouden toch ook na de update gewoon beschikbaar moeten zijn. Kun je de TV Box even van de stroom halen en dan in het menu schakelen tussen TV en Radio onder het kopje Live?
Ls,

Ik lees niet elke dag mijn email dus ik zag deze pas toen het servicemoment was aangebroken, het zou jullie sieren om dit soort zaken iets ruimer van te voren bekend te maken. Ik vind het bijzonder storend om, terwijl ik een film aan het bekijken ben geconfronteerd te worden met dit soort servicewerkzaamheden, volgens mij moet de start daarvan toch zeker 2 uur later kunnen, de meeste normale mensen slapen dan. Ik hoop dat u hier kennis van neemt en hier de volgende keer rekening mee houdt
Gelukkig is bij mij de update allemaal goed verlopen en ik heb geen nadelige gevolgen gehad, maar wat mij wel irriteerde was dat ik maar een paar uur voor die tijd een mail kreeg dat het ging gebeuren en dat er een link was naar dit forum als ik vragen had dat ik die hier kon stellen..... Ik had een vraag maar die is nooit beantwoord, nu is het niet meer nodig want ik weet het antwoord al, want het had betrekking op die update..... Ik hoop dat de volgende keer ik eerder bericht krijg als er iets op handen is en als ik dan een vraag heb die dan ook VOOR die tijd beantwoord word....
Reputatie 7
@Kkqs en @Jorine1,

Jullie geven beiden aan dat het bericht best eerder verstuurd had mogen worden. Daar ben ik het mee eens. Ik zal jullie feedback dan ook zeker meenemen. Ik kan niets beloven, maar ik vind het wel goed dat jullie het (hier) melden. Een duidelijk signaal!

@Kkqs, ik heb je bericht hier geplaatst, aangezien het over dit onderhoud ging.
Reputatie 2
Zelf maak ik geen gebruik van de TV, maar mijn ouders (vader) wel. Om persoonlijke reden maken ze geen gebruik van een TV-scherm. Het is overigens goed om te weten dat mijn vader blind is. Softwarematige menu's op de mediabox zijn dus ook met een scherm in principe niet door te komen.

Helaas betekend het na elke update of storing een hoop gedoe om ervoor te zorgen dat er geschakeld kan worden tussen TV en radio op mediabox. We hebben wel een soort 'workaround', maar optimaal is het zeker niet. Bij de vorige provider was een fysieke button aanwezig om te schakelen tussen radio en TV. Ik zag dat dit al op de wensenlijst staat, maar er zullen ongetwijfeld meer blinden dan wel slechtzienden tegen aanlopen. Erg moeilijk iets dergelijks te integreren lijkt me niet. Om maar een naam te noemen, als KPN het kan met hun mediabox, T-Mobile vast ook wel.
Reputatie 3
@tmobile, ik zie na de update vermelding een hele rits aan vragen die niet beantwoord worden. Waarom een update waarin al maanden spelende problemen niet worden aangepakt. Qua xapsnelheid gaan jullie nu al een half jaar net doen alsof jullie neus bloedt ...
Reputatie 7
@Henkdenkt, bedankt voor de tip. Die is ons inderdaad bekend. Ook ik hoop dat dit ooit werkelijkheid kan worden. Door middel van die wensenlijst hoop ik het een hogere prioriteit te maken. Fingers crossed!

@dikkedikkie, ik zie een hoop wensen in dit topic staan. De meeste worden afgevangen in onze Community wishlist. Qua zapsnelheid, ik voel met je mee. Ik hoop dat jij ook begrijpt dat er een update mogelijk moet zijn om ons netwerk stabiel te houden, terwijl er nog andere zaken open blijven staan. Deze update had dus voorrang, maar het betekent niet dat alle andere wensen blijven stilstaan. Er komt heus een update omtrent de zapsnelheid. Die zullen we op dit forum en waarschijnlijk in een e-mail communiceren. Een e-mail die we hopelijk iets eerder uitsturen! 😉

Reageer