[Info] Reset TV Box

  • 7 februari 2017
  • 0 reacties
  • 29312 Bekeken
[Info] Reset TV Box
Reputatie 2
Badge +2
  • Oud T-Mobile Thuis moderator
  • 103 reacties

Bij een probleem met de Interactieve TV Box adviseren wij vaak een zogenoemde 'powerflip'. Dit wordt ook wel een reset genoemd. Door het exact volgen van onderstaande stappen kun je de meeste problemen met de TV Box direct verhelpen:

 

  1. Koppel de internetkabel en stroomkabel los van de Interactieve TV Box.
  2. Haal het modem (en eventueel de Media Converter) 20 seconden van de stroom. 
  3. Als het modem is opgestart, kun je de TV Box weer aansluiten op de stroom.
  4. De TV Box geeft nu de melding "Geen internetkabel gevonden". Je kan nu de internetkabel ook weer aansluiten.

 

Heb je last van blokkerig of haperend beeld? Volg de stappen in ons Beeld-topic.


Krijg je een foutmelding op jouw TV te zien? Kijk in het Foutmeldingen-topic wat je bij jouw foutmelding moet doen.


Of zijn er wellicht algemene TV-problemen? Kijk dan in dit topic.


Vraagt een moderator of andere user om een factory reset uit te voeren? Check dan het factory reset topic!


This topic has been closed for comments