[Info] Tijd voor een upgrade

  • 18 April 2017
  • 29 reacties
  • 4228 Bekeken

Reputatie 2
  • Oud T-Mobile Thuis moderator
  • 100 reacties
We werken continu aan de verbetering van onze diensten, zodat jij altijd optimaal kunt TV kijken. Daarom voeren we onderhoud uit op 19 april op onze TV dienst.

Wanneer?
We voeren dit onderhoud uit op woensdag 19 april van 02:00 tot en met 06:00 uur. Gedurende deze tijd kun je een tijdje niet TV kijken. Op je TV zul je een onderhoudsmelding zien vanaf 02:00 uur. Deze melding verdwijnt zodra het onderhoud is afgerond.

Wat moet jij doen?
Voor het onderhoud hoef je niets te doen. We doen het op afstand dus je kan lekker blijven slapen.

Als we klaar zijn
Na het onderhoud moet je soms zelf de Interactieve TV Box nog even opnieuw opstarten, als TV toch niet werkt. Haal hem minimaal 10 seconden van de stroom en sluit hem weer aan. Wacht tot hij weer is opgestart en klaar!

Wil je meer weten? Stel je vraag hieronder.

Team T-Mobile Thuis

29 reacties

Ik heb het kastje gereset (stekker eruit gehaald) en weer aangezet en de guide ziet er weer 'normaal' uit! Dank je wel apis4! 😳
Sinds de updates ben ik alles op de hardeschijf kwijt. Heb ook geen programma gemist meer. Denk er deftig over na om weer naar ziggo over te stappen . Toen het nog Vodafone was nooit geen problemen gehad. Nu continu waardeloos.
Ik ervaar ook zeer trage decoder vooral bij het oproepen van het menu. 5 a 6 seconden tvgids ook gerust een pas seconden. het opnemen van programma's , dat slaat werkelijk alles. Hij blijft in serie opnemen terwijl het seizoen al voorbij is en op hetzelfde tijdstip totaalbedrag iets anders uitgezonden wordt. Klopt ik herken dit ook, onhandig! En je zou denken dat dit makkelijk te herstellen moet zijn voor t-mobile
Reputatie 3

We werken continu aan de verbetering van onze diensten, zodat jij altijd optimaal kunt TV kijken. Daarom voeren we onderhoud uit op 19 april op onze TV dienst.

Wanneer?
We voeren dit onderhoud uit op woensdag 19 april van 02:00 tot en met 06:00 uur. Gedurende deze tijd kun je een tijdje niet TV kijken. Op je TV zul je een onderhoudsmelding zien vanaf 02:00 uur. Deze melding verdwijnt zodra het onderhoud is afgerond.

Wat moet jij doen?
Voor het onderhoud hoef je niets te doen. We doen het op afstand dus je kan lekker blijven slapen.

Als we klaar zijn
Na het onderhoud moet je soms zelf de Interactieve TV Box nog even opnieuw opstarten, als TV toch niet werkt. Haal hem minimaal 10 seconden van de stroom en sluit hem weer aan. Wacht tot hij weer is opgestart en klaar!

Wil je meer weten? Stel je vraag hieronder.

Team T-Mobile Thuis

Ik ervaar ook zeer trage decoder vooral bij het oproepen van het menu. 5 a 6 seconden tvgids ook gerust een pas seconden. het opnemen van programma's , dat slaat werkelijk alles. Hij blijft in serie opnemen terwijl het seizoen al voorbij is en op hetzelfde tijdstip totaalbedrag iets anders uitgezonden wordt.

Hier een bericht over een trage tv-box van 4 jaar geleden. Nog niks aangedaan dus blijkbaar.

Reageer