[Info] Uitbreiding TV functies per 12 maart

[Info] Uitbreiding TV functies per 12 maart
Reputatie 7
Badge +5
Geniet jij nu al van jouw Interactieve TV abonnement bij T-Mobile Thuis? Hou je dan goed vast, want we doen er nóg een schepje bovenop. Op 12 maart lanceren wij meerdere nieuwe functies! 🎉
In dit topic staan alle verbeteringen op een rijtje.

Uitbreiding Begin GemistEr zijn extra zenders toegevoegd aan Begin Gemist! Vanaf nu kan je ook op de onderstaande kanalen gebruik maken van deze handige optie; met behulp van de blauwe knop op je afstandsbediening. Zo mis je nooit meer het begin van je favoriete programma!

Deze zenders zijn toegevoegd: TLC, Viceland, Discovery, ID, Eurosport, Eurosport 2, Cartoon Network, CNN, TV5Monde, Europe HD, TV538, FOX, 24Kitchen, Animal Planet, National Geographic, Discovery World, Discovery Science, BoomerangTV, BabyTV, Trace Urban, CNBC Europe, CNN Turk, NPO Nieuws, NPO Politiek, CBS Reality, GINX, ARTE, TVE, Mediaset Italia, Nat Geo Wild en MTV Live

Uitbreiding Pauze/LiveHet is al langere tijd mogelijk om op NPO 1, 2 en 3 te pauzeren. Nu is dat ook mogelijk op RTL 4, 5, 7, 8 en Z! Dit gaat heel makkelijk met de play/pauze toets op je afstandsbediening. Je kunt een programma een uur lang pauzeren. In tegenstelling tot de NPO kanalen kan je op deze zenders niet doorspoelen.

Van TV naar Radio met de groene knopEr is veel vraag geweest naar makkelijker kunnen wisselen tussen TV en Radio. We hebben geluisterd! Met één druk op de groene knop kan je nu snel wisselen tussen beide functies. Zo heb je de Radio altijd binnen handbereik.

Wisselen van ondertiteling met de gele knopMet behulp van de gele knop kan je nu snel wisselen tussen de verschillende talen ondertiteling. Ook kan je hiermee de ondertiteling uitzetten. Het kan hierbij wel voorkomen dat er geen andere taal beschikbaar is voor de ondertiteling, of dat het programma alleen mét ondertiteling wordt uitgezonden. In dat geval kan je de ondertiteling niet aanpassen met de gele knop.

Altijd alle Uitzending Gemist menu’s beschikbaarAls je eerder een Favorietenlijst aan had staan zag je in het Uitzending Gemist menu ook alleen de Uitzending Gemist menu’s van de zenders die in je favorietenlijst stonden. Dit is nu opgelost: je ziet altijd alle beschikbare Uitzending Gemist menu’s, ongeacht de zenders in je Favorietenlijst.

‘Meer zoals dit’ verbeterdBij de ‘Meer zoals dit’ films in de Videoshop en Film1 kreeg je eerst vaak dezelfde films te zien als suggesties. Dit hebben we nu aangepast, waardoor je veel meer verschillende films ziet om uit te kiezen.

Favorieten altijd actueelAls je in de Videoshop en de Film1 shop een film in Favorieten plaatste, bleef deze film daar ook staan als de film niet langer beschikbaar was om te huren. Zo kon het zijn dat je daar een film zag staan die je niet meer kon huren. Dit is nu aangepast. Alle films in die je in Favorieten ziet zijn dus te huren!

Het volumebalkje helemaal volAls je het volume van je TV Box op maximaal had staan bleef het volumebalkje altijd nog een stukje leeg. Hierdoor leek het alsof het geluid nog harder zou kunnen. Dit is nu opgelost. Als je volume op maximaal staat is het volumebalkje ook helemaal vol.

Wat moet jij doen om de upgrade te ontvangen?Niets! De upgrade zal in de nacht van 11 maart op 12 maart plaatsvinden. Tijdens het onderhoud zal via een melding op de TV zichtbaar zijn dat we bezig zijn met werkzaamheden. Na het onderhoud kan je direct gebruik maken van de nieuwe upgrades en genieten van TV signaal. TV Anywhere blijft de hele nacht beschikbaar!

De update geldt voor zowel de TV Box als de TV Box met harddisk. Kom je er niet uit? Of heb je vragen over de nieuwe functies? Geen probleem, plaats in dit topic een berichtje. Wij helpen je!

28 reacties

Voor mij is pauzeren en dan kunnen doorspoelen een game-changer. Ik gebruik dit om reclameblokken door te spoelen want ik vind die 8 minuten bagger een waste of my life. Kun je daar wat aan doen? Anders ga ik op zoek naar een andere provider. Bij Ziggo waar ik vandaan kwam kon het wel.

Reputatie 7
Badge +4

Dat zal je minder en minder zien. Helaas. Contractuele eisen vanuit de zenders. Dus ook bij Ziggo en KPN. 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @richdenhaag, ik heb het eerste topic waarin je hebt gereageerd van een reactie voorzien. Probeer het voortaan alsjeblieft bij maximaal één topic te houden wanneer je hetzelfde onderwerp aankaart, zo houden we alles overzichtelijk en word je nog sneller geholpen! Thanks alvast voor je medewerking! 😄

 

Reageer